شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ با ۸ هزار و ۳۰۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحد رسید تا تنها پس از یک روز مثبت شدن، دوباره روند منفی خود را از سر گیرد و کار خود را در این هفته با تابلوی قرمز پایان دهد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز با کاهش ۸هزار و ۳۰۱واحدی مواجه شد و به رقم یک میلیون و ۱۷۷هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۷۹ واحد کاهش به ۴۳۱ هزار و ۲۵۳ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه کمی بیشتر از یک میلیون معامله به ارزش ۴۴۸۱ میلیارد تومان انجام دادند. نمادهای فملی، فارس، شستا، فولاد، شپنا، تاپیکو و خودرو بیشترین تاثیر منفی و همچنین نمادهای اپال، برکت، شسپا بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.

اما امروز شاخص فرابورس در سومین  روز پیاپی مثبت بود.  شاخص فرابورس امروز با ۴ واحد افزایش ‌به ۱۶ هزار و ۹۸۴ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۳۴۵هزار و ۲۴۳ معامله به ارزش ۲۷هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان بود.

آریا، بگیلان، زاگرس و کزغال بیشترین تاثیرمثبت و بپاس، ذوب و شگویا بیشترین تاثیر منفی را نسبت به سایر نمادها روی شاخص فرابوس داشتند.

کد خبر 588543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha