ماشین سازی در اولین حضور پاشازاده به تساوی رسید و پیکان سه امتیاز ارزشمند برابر نفت آبادان گرفت.

پیکان

به گزارش همشهری آنلاین دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و شهرخودرو در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه یافت تا پاشازاده کار خود را در تیم تبریزی با تساوی آغاز کند.

تک گل ماشین‌سازی در این دیدار را سینا عبداللهی در دقیقه ۲۴ و روی اشتباه بزرگ فراهانی، دروازه‌بان شهرخودرو به ثمر رساند. معراج پورتقی نیز گل تساوی مهمان را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

شهرخودرو با این تساوی با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و ماشین‌سازی علی رغم تساوی با ۹ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

نساجی یک- آلومینیوم یک

در دیگر بازی این هفته  نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند. این دیدار هم در نهایت با با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حسین زامهران در دقیقه ۱۷ برای نساجی و مهدی حسینی در دقیقه ۵۶ برای آلومینیوم گلزنی کردند.

 نساجی با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در رده پانزدهم باقی ماند. آلومینیوم هم با ۲۴ امتیازی شد و موقتا در رده چهارم قرار گرفت.

نساجی از ۵ بازی آخر خود فقط یک امتیاز به دست آورده است.

پیکان دو - نفت آبادان صفر

بازی دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان اما با پیروزی ۲ بر صفر پیکان به پایان رسید. در این دیدار سامان فلاح در دقیقه ۸ روی پرتاب اوت نادر محمدی گل اول بازی را زد و ابراهیم صالحی هم در دقیقه 86 روی فرار از پشت مدافعان صنعت نفت در مصاف تک به تک با دروازه‌بان این تیم، گل دوم پیکان را به ثمر رساند.

با این نتیجه پیکان  ۲۱ امتیازی شد و در رده یازدهم و صنعت نفت با ۲۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

کد خبر 588088

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha