مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از انهدام شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی فعال در بخش آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری از سوی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان خبر داد.

دستگيري

به گزارش همشهری آانلاین به نقل از ایرنا، علی اکبرکریم‌پور اظهار کرد: این شبکه‌ از طریق ارتباط گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی و اغفال آنان به تولید و انتشار محتوای مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه‌ای و مجازی ‌اقدام کرده بود.

وی اضافه کرد: همچنین عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده می‌کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان ادامه داد: در این خصوص ۴۰ نفر از ادمین‌ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی برای سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شد.

کریم پور از رصد مستمر فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) به منظور تامین امنیت پایدار خبر داد و از شهروندان خواست اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری در میان بگذارند.

کد خبر 587961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha