دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

ظهور امباپه و هالند باعث تحریک ۲ ابرستاره فوتبال و ادامه روند گلزنی‌شان شده است.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسی در سال۲۰۲۱ گلزنی را ادامه می دهد. او در هر ۱۱گل آخر بارسلونا نقش داشته؛ ۷گل، ۲ پاس‌گل و ۲ پاس قبل از پاس‌گل. او در ۱۴بازی در سال جدید ۱۴گل زده و ۴پاس‌گل داده. سویا رقیب شخصی مسی است. ستاره آرژانتینی تاکنون در ۴۲بازی ۳۹گل به این تیم زده است. اتفاقا سویا از فوق‌ستاره‌ها خوب گل می‌خورد.

کریستیانو رونالدو هم در ۱۸بازی مقابل این تیم ۲۷بار دروازه آنها را گشوده بود. صحبت از کریستیانو شد؛ او به هلاس ورونا هم گل زد اما تیم بی‌برنامه و تاکتیک‌های باری‌به‌هرجهت پیرلو به‌گونه‌ای است که گل‌های رونالدو هم نمی‌تواند نجات‌بخش باشد. او در ۴۷بازی اخیرش در سری‌آ ۴۷گل به ثمر رسانده اما یوونتوس شانس کمی برای قهرمانی این فصل دارد.

کاسانو، بازیکن سابق رم و رئال که هر روز در حال مصاحبه علیه این و آن و حسرت سوخته شدن استعداد فوتبالش است، درباره یووه گفته: «پیرلو تاکتیک ندارد. یوونتوس قبل از رونالدو هم قهرمان سری‌آ می‌شد و او را آوردند تا در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد. رونالدو کار خودش را می‌کند و گل می‌زند اما این کافی نیست چون تیم تاکتیک ندارد.»

حالا کریستیانو در ۱۱۷بازی ۹۰گل و ۲۱پاس‌گل برای یووه ثبت کرده که تنها ۸گل از آمار گلزنی دیبالا کمتر است. دیبالا در ۲۴۴بازی با پیراهن یووه موفق شده ۹۸گل و ۴۰ پاس گل به نام خودش ثبت کند. حالا مسی و رونالدو هر دو ۱۹گل در لیگ به ثمر رسانده‌اند و در صدر جدول آقای گلی لالیگا و سری‌آ قرار دارند. آندره سیلوا از فرانکفورت هم ۱۹گله است و این ۳ نفر با هم در رده دوم بهترین گلزنان این فصل لیگ‌های اروپایی برای جایزه کفش طلا یک رقابت نابرابر با روبرت لواندوفسکی دارند که به‌تنهایی ۲۸گل زده است.

کد خبر 587885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha