فرماندار بندرعباس گفت: شناورهای غیرمجازی که به جابه‌جایی گردشگران از بندرعباس به جزایر هرمزگان اقدام می‌کنند، از سوی مرزبانی توقیف می‌شوند.

شناور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزالله کناری با اشاره به اینکه هرگونه مسافرت به جزایر باید از طریق اسکله‌های مسافری استان انجام شود، گفت: دریابانی با شناورهای غیرمجازی که به جابه‌جایی گردشگران از بندرعباس به جزایر هرمزگان اقدام می‌کنند، برخورد خواهد کرد و این شناورها توقیف خواهند شد.  

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به جزایر هرمزگان را دارند، باید تست کرونا بدهند و در صورت منفی بودن جواب آزمایش مجوز سفر دریافت خواهند کرد.  محدودیت‌های رفت و آمد شبانه نیز در شهر بندرعباس همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد برقرار است، در شهر بندرعباس و جزایر استان به مسافران و گردشگران خدماتی ارائه نمی‌شود و برپایی چادر نیز در بوستان‌ها ممنوع است.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، ورود مسافر و خودروهای شخصی با پلاک خوزستان به استان هرمزگان و از جمله شهر بندرعباس ممنوع است. مسافرانی هم که با اتوبوس و هواپیما وارد استان می‌شوند، باید نتیجه منفی تست کرونا به همراه داشته باشند. اگر از مسافری تست کرونا گرفته شود و نتیجه تست مثبت شود، باید به مدت ۱۴ روز و با هزینه شخصی در قرنطینه بماند.

کد خبر 587769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha