مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۰ نفر

دندان‌ها به عنوان یک بخش مهم در زیباسازی چهره است که بسیاری از افراد در طول زندگی خود مجبور می‌شوند بنا به دلایل مختلف دندان‌های خود را بکشند.زمانی که جای یک دندان در دهان خالی می‌شود زیبایی چهره کاهش پیدا کرده و افراد سعی می‌کنند تا جایگزین مناسبی برای دندان‌ها پیدا نمایند.

ایمپلنت دندان.jpg

ایمپلنت دندان یا استفاده از دندان مصنوعی به عنوان دو راهکار کلیدی برای پر کردن فضای داخلی دندان است که افراد به آن توجه می‌کنند.

تفاوت‌های عمده‌ای بین ایمپلنت دندان و استفاده از دندان مصنوعی وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند از هر کدام از راه کارهای بیان شده برای پر کردن فضای داخلی دندان خود استفاده کنند. ایمپلنت به عنوان یک شیوه پیشرفته برای پُر کردن دندان‌های از دست رفته است که بسیاری از جوانان و افرادی که به زیبایی علاقه‌مند هستند به سراغ این شیوه می‌روند.

در مورد ایمپلنت دندان بیشتر بدانید

ایمپلنت بهترین روش درمان برای دندان‌های از دست رفته است. سال‌ها، تنها گزینه های درمان برای افرادی که دندان‌هایشان را از دست می‌دادند، استفاده از پل‌ها و پروتزهای دندان بود. اما امروزه ایمپلنت دندان در دسترس بوده و بهترین شرایط را برای سیستم دندانی فرد فراهم می‌کند. از بین رفتن دندان‌ها علاوه بر ظاهرنازیبایی، مشکلاتی در غذا خوردن یا حرف زدن به وجود می‌آورد و صورت را بدفرم می‌کند. ایمپلنت یا کاشت دندان این مشکلات را برطرف کرده و مانع از بیماری‌های لثه در محل دندان‌های از دست رفته می‌کند.

ایمپلنت به عنوان یک شیوه کاشت دندان شناخته می‌شود که با استفاده از جراحی می‌توان جای خالی دندان‌های از دست رفته را پُر نمود. در شیوه کاشت دندان با ایمپلنت در افرادی که دارای استخوان فک و لثه مقاوم باشند می‌توانند به راحتی از این روش برای پر کردن دندان‌های از دست رفته استفاده کنند. شناخت این که کدام شیوه کاشت دندان برای افراد مناسب هست می‌تواند باعث شود تا متقاضیان از یک شیوه مناسب برای پر کردن فضای داخلی بین دندان خود استفاده کنند.

به جرات می‌توان گفت که انتخاب شیوه صحیح برای کاشت دندان از دست رفته چندان آسان نیست. دندان مصنوعی که به شیوه سنتی قرار می‌گیرد از زمان‌های قدیم وجود داشته و تقریباً تمام افرادی که به دلایل مختلف دندان‌های خود را از دست داده‌اند می‌توانند از این شیوه استفاده کنند اما ایمپلنت دندان دارای شرایط جسمی خاص خود بوده و افراد برای ایمپلنت نیاز به داشتن استخوان فک و لثه مستحکم دارند. شناخت یک کلینیک مناسب برای کاشت دندان‌های از دست رفته بسیار مهم است که افراد باید قبل از هر کاری شناخت خود را نسبت به کلینیک‌های دندانپزشکی افزایش دهند.

ایمپلنت یا دندان مصنوعی

در وهله اول بیمار باید طبق نظر پزشک متخصص خود بتواند تصمیم نهایی را برای ایمپلنت دندان یا استفاده از دندان مصنوعی اتخاذ نماید. در صورتی که فرد متقاضی واجد شرایط استفاده از دو روش فوق باشد انتخاب نهایی بر عهده بیمار است. تفاوت‌های عمده‌ای بین ایمپلنت و دندان مصنوعی وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن می‌پردازیم:

  • شاید بارزترین تفاوت بین ایمپلنت و دندان مصنوعی قابلیت حرکت دندان‌ها باشد. در واقع دندان‌های مصنوعی به راحتی جا به جا شده و متحرک هستند که این امر می‌تواند یک حس ناخوشایند را در افراد ایجاد نماید. ایمپلنت دندان ثابت بوده و داخل فک پیچ خواهد شد که این امر می‌تواند باعث افزایش زیبایی در افراد شود.
  • استفاده از دندان‌های مصنوعی به شیوه سنتی با توجه به وضعیت قرارگیری آن در دهان باعث وارد آمدن فشار بیش از اندازه به لثه‌ها خواهد شد که این امر به مرور زمان باعث تحلیل رفتن لثه می‌شود. این مشکل در ایمپلنت دندان وجود نداشته و افراد می‌توانند به راحتی از این شیوه برای خوردن غذا استفاده کنند. در شیوه ایمپلنت، دندان قرار گرفته شده به دلیل این که به راحتی داخل فک و لثه پیچ می‌شود به مانند دندان اصلی است.
  • قیمت ایمپلنت دندان با توجه به این که به عنوان یک شیوه پیشرفته کاشت دندان شناخته می‌شود بالاتر از روش استفاده از دندان مصنوعی است که متقاضیان باید به این موضوع توجه نموده تا تصمیم درستی را اتخاذ کنند.
  • از نظر زیبایی چهره می‌توان گفت که ایمپلنت به عنوان یکی از راه‌های حفظ زیبایی است. برخلاف شیوه سنتی، استفاده از روش ایمپلنت باعث می‌شود تا دندان‌ها به مانند اول زیبایی فرد را حفظ نماید.

هزینه انجام ایمپلنت دندان

مزایای بهره گیری از شیوه ایمپلنت

استفاده از شیوه ایمپلنت دندان به عنوان یک روش پیشرفته امروزی شناخته می‌شود که افراد برای انجام آن نیاز به شناخت یک کلینیک مناسب دارند. شناخت کلینیک دندانپزشکی مناسب این امکان را به افراد می‌دهد تا ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود از کیفیت کار عالی بهره‌مند شوند. همان‌طور که بیان شد قیمت ایمپلنت دندان به نسبت سایر روش‌های کاشت دندان بالاتر است. متقاضیان کاشت دندان اگر بخواهند زیبایی چهره خود را حفظ نمایند بهتر است از این شیوه بهره‌مند شوند. مزایای استفاده از شیوه ایمپلنت به شرح زیر است:

  • ایمپلنت به عنوان یک راه دائمی برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شود
  • دوام و کیفیت کاشت دندان به شیوه ایمپلنت بسیار بالاتر از دندان‌های مصنوعی است
  • افراد با ایمپلنت دندان می‌توانند تعداد مراجعه خود به کلینیک دندانپزشکی را در طول سال به شکل قابل توجهی کاهش دهند
  • مراقبت از ایمپلنت دندان نسبت به کاشت دندان مصنوعی بسیار آسان‌تر است
  • استفاده از ایمپلنت شاید در ابتدا هزینه بیشتری نسبت به سایر روش‌ها داشته باشد اما در طولانی مدت مقرون به صرفه است
  • استفاده از روش ایمپلنت باعث حفظ زیبایی چهره افراد خواهد شد

اگر می‌خواهید روش ایمپلنت را در برنامه خود قرار دهید باید بتوانید یک کلینیک معتبر و تخصصی را جهت انجام جراحی ایمپلنت انتخاب کنید. در بین انواع کلینیک‌های دندانپزشکی پیشنهاد ما کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا است.

معرفی کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا

دکتر سریتا؛ بهترین کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا (drserita.com) به عنوان یک کلینیک تخصصی در زمینه خدمات دهان و دندان است که افراد برای ایمپلنت دندان می‌توانند از این کلینیک استفاده کنند. خدمات گسترده‌ای توسط کلینیک دکتر سریتا به افراد ارائه می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، ایمپلنت باکیفیت، داشتن کارکنان دلسوز و باتجربه، وجود محیط آرام و دندانپزشکی هوشمند اشاره کرد. هر کدام از موارد گفته شده برای بیماران دارای اهمیت است که باید به آن توجه کنند.

وجود ویزیت مجازی در وب سایت کلینیک دکتر سریتا باعث می‌شود تا افراد بدون حضور در کلینیک از خدمات مختلفی بهره‌مند شوند. دکتر سریتا بهترین مطب‌ها و کلینیک دندانپزشکی را به شما پیشنهاد می‌کند و بدون اینکه شما مجبور به حضور در کلینیک باشید از هزینه مربوط به خدمت مورد نظرتان مطلع می‌شوید. در نهایت مشاورین کلینک مربوطه با شما تماس گرفته تا در خصوص جزئیات، زمان حضور و مسائل مربوط به خدمت مورد نظر، با شما صحبت کنند و به شما مشورت دهند.

کد خبر 587732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha