تفاهم‌نامه همکاری آموزش پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز به منظور ساخت دو مدرسه در بافت فرسوده با حضور شهردار منطقه ۱۵ امضا شد.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ تهران، در این باره گفت: «با توجه به نیاز آموزشی در بافت فرسوده این تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی مجدد پروژه‌های نوسازی مدارس قدیمی محله‌های اتابک و مینابی به منظور تعیین زمان‌بندی و رسیدن به نتیجه بهتر بسته شد.»

او افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان نوسازی مدارس و خیر مدرسه‌ساز، این مدارس ابتدای سال آینده تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان محله‌های اتابک و مینابی قرار خواهد گرفت تا سرانه‌های آموزشی این محلات کم برخودار افزایش یابد.

محمدی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه دو مدرسه ۴۰ کلاسه به نام شهید اسحاق عزیزی و شهید سید جعفر میرباقری در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع نوسازی می‌شود.

جلسه تفاهم‌نامه پروژه‌های نوسازی مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمدی شهردار منطقه ۱۵، محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز، خوزاده نماینده منطقه ۱۵ در مجمع خیرین، طاهری معاون پشتیبانی و اداری و مسئولین سازمان نوسازی، یزدانی دبیر شورایاری محله مینابی و سیدجعفر صادقی خیر نیک‌اندیش، در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد خبر 587589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha