بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان حالا در آستانه ۷ سالگی از شروع ساختش بلاتکلیف است و معلوم نیست چه زمانی افتتاح می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پروژه ساخت بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی شهرستان مرزی سیب و سوران در شرق استان سیستان و بلوچستان  از سال ۱۳۹۳ آغاز شد اما به دلیل نبود اعتبار چند سالی است متوقف شده و زمان تکمیل آن در ابهام است.

محمدباسط درازهی، نماینده وقت مردم شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی شهریورماه ۱۳۹۶ اظهار کرد: با افزایش اعتبار این بیمارستان تا ۱۸ میلیارد تومان امید می‌رود ساخت این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

عبدالصمد عیسی‌زاده، فرماندار وقت سیب و سوران هم آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ در این رابطه گفته بود: چنانچه ردیف اعتبار تعیین شده تخصیص پیدا کند، ساخت این بیمارستان تا نیمه اول سال ۹۷ به پایان می‌رسد و مردم محروم سیب و سوران از خدمات بهداشتی و درمانی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

با این حال بعد از گذشت چندین سال از کلنگ‌زنی این بیمارستان و قول افتتاح آن توسط مسئولان، همچنان کار فیزیکی بیمارستان به اتمام نرسیده است.

مجیب حسنی، فرماندار سیب و سوران نیز تصریح کرد: از نظر اعتبار مشکلی برای بیمارستان وجود ندارد و از اعتبارات جهش تولید، ۲۰ میلیارد تومان برای آن اختصاص  یافته اما مشکل بی‌رغبت پیمانکاران برای شرکت در مناقصه داریم.  مرحله ‌آخر مناقصه برگزار شده اما نتیجه همچنان مشخص نیست؛ ۵۰ درصد پرسنل بیمارستان نیز جذب شده‌اند و در بیمارستان‌های شهرستان‌های اطراف مشغول به کار هستند.

کد خبر 586882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha