متزلدر که تجربه حضور در را هم در کارنامه اش دارد به گفته مطبوعات آلمان باید در اوایل اردیبهشت ماه (هشتم اردیبهشت) در دادگاه حضور پیدا کند

متزلدر

به گزارش همشهری آنلاین  بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی آلمان به دلیل سوءاستفاده جنسی از کودکان باید در دادگاه حاضر شود. کریستف متزلدر به اتهام ارسال تصاویر غیراخلاقی کودکان و ارسال ۲۹ مورد از آنها به افراد دیگر باید در دادگاه منطقه دوسلدورف حضور پیدا کند.

متزلدر که تجربه حضور در را هم در کارنامه اش دارد به گفته مطبوعات آلمان باید در اوایل اردیبهشت ماه (هشتم اردیبهشت) در دادگاه حضور پیدا کند و دو هفته بعدش نیز حکم او صادر خواهد شد. متزلدر ماه هاست که تحت تحقیقات ماموران پلیس قرار دارد و حالا باید در داداه حضور پیدا کند.

متزلدر مجموعا سه فصل در پست مدافع میانی در رئال مادرید بازی کرد که قهرمان لالیگا و سوپرجام اسپانیا شد. او ۳۱ بازی با پیراهن رئال مادری داشت و بعد از آن به شالکه ملحق شد و در نهایت در تیم هالترن از فوتبال بازنشسته شد. او بعد از آن به عنوان مفسر تلویزیونی و مربی فعالیت می کرد تا این که این رسوایی دوران کاری او را کاملا متوقف کرد. متزلدر با شکایت زنی که مدعی شده بود که این بازیکن سابق از طریق شبکه های اجتماعی برایش تصاویر جنسی و غیراخلاقی کودکان را فرستاده، مورد تحقیقات پلیس قرار گرفته بود.

کد خبر 586772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha