دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: برقرار بودن سفر در نوروز ۱۴۰۰ به معنای سفر عادی به شکل سال‌های گذشته نیست و حتما محدودیت‌هایی برای آن اعمال خواهد شد.

شمال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهران حسنی افزود: مهم‌ترین شرطی که برای ورورد گردشگران به استان مازندران در نوروز ۱۴۰۰ وضع شد ،مسافرت به شکل رزور اقامتگاه پیش از به سفر است و بر این اساس تمامی گردشگران و مسافران به هر شکل که می‌خواهند نوروز ۱۴۰۰ به مازندران سفر کنند باید برگه رزرم اقامتگاه های گردشگری شامل هتل ، مسافرخانه ، اقامتگاه بومگردی ، مهمانسرا و یا دیگر اقامتکاه های رسمی داشته باشند.

وی با اعلام این که شیوه سفر هم می‌تواند با خودروی شخصی ، وسایل حمل و نقل عمومی یا تورهای گردشگری باشد، گفت : گردشگران به هر طریقی که وارد مازندران می شوند باید پیش از سفر برای حضورشان اقامتگاه مشخص کنند تا معلوم شود به عنوان گردشگر وارد استان می شوند.

حسنی از در نظر گرفتن شرایط احتمالی دیگری هم برای سفر نوروزی ۱۴۰۰ به مازندران خبر داد و افزود : در حال تدوین اساسنامه محدودیت های سفر نوروزی به مازندران در اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی هستیم و بزودی برای تایید به وزارت میراث فرهنگی و ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا ارسال خواهد شد.

کد خبر 586705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha