بازار سرمایه امروز، یکشنبه ۳ اسفند را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با ۷ هزار و ۴۹۶ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۲۲۵ هزار واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۰ شاخص کل با ۷ هزار و ۴۹۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۲۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۰۶ واحد کاهش به رقم ۴۳۷ هزار و ۵۱۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۱۶۰ هزار و ۳۶۶ معامله به ارزش ۱۳ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۶۸ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۳۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۱۵ هزار و ۴۵۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۹ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، اعتباری ملل، پالایش نفت لاوان و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 586318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha