تالار شیشه‌ای امروز، شنبه ۲ اسفند را در ابتدای معاملات با رشد آغاز کرد اما پس از ساعتی تغییر مسیر داد و در پایان معاملات شاخص کل با ۵ هزار و ۵۹۷ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵ هزار و ۵۹۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۳۷ واحد کاهش به رقم ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۴۷ هزار و ۳۹۸ معامله به ارزش ۵۴ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران و بانک پارسیان بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۹۰ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۹۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۴۳ هزار و ۴۳۵ معامله انجام داده‌اند که ۴۵ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 586136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha