مرتب نگه داشتن لباس‌ها و چروک نشدن آنها در کمد از دغدغه‌های افرادی است که به خوش‌پوشی خود اهمیت می‌دهند. یکی از راهکارهایی که می‌توان در نظر گرفت، رگال‌های لباس هستند که گزینه زیبا و مناسبی برای این منظور و همچنین یافتن راحت‌تر آنها در مواقعی است که به آنها نیاز داریم.

رگال لباس

به گزارش همشهری‌آنلاین، کمددیواری‌های خانه‌های امروزی اصولا کوچک هستند و فضای آنها به اندازه نیاز ما نیست. این امر شیک و اتوکشیده ماندن لباس‌ها و حتی پیدا کردن آنها را دشوار می‌کند. اما وسیله‌ای که مدتی است در دکوراسیون‌های مدرن و اغلب مینیمال دیده می‌شود رگال‌های لباس است که استقبال زیادی هم از آنها شده است. این رگال‌ها با ظاهر و متریال گوناگونی که دارند علاوه بر جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها و دسترسی آسان و سریع به آنها، تا حد بسیار زیادی از به‌هم‌ریختگی و شلختگی خانه جلوگیری می‌کنند و به اتاق شما زیبایی و جلوه متفاوتی می‌بخشد.

رگال‌ها را می‌توان با توجه به نیاز و سلیقه خود در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف درست کرد. جنس آنها می‌تواند از لوله‌های آهنی، مسی و یا تکه‌های چوبی باشد. این رگال‌ها بسته به اینکه چطور طراحی شده باشند، می‌توانند انواع لباس، کیف و کفش و شما را در خود جای دهند. می‌توان با نصب میله‌هایی در پایین رگال یا یک تکه چوب، فضایی را برای کفش‌ها اختصاص داد. همچنین فضایی در بالای رگال ساخت تا کیف‌ها و چمدان‌ را روی آن گذاشت. 

شما می‌توانید با تهیه چند لوله و یا تکه‌های چوب و سر هم کردن آنها برای خود یک رگال زیبا و کاربردی درست کنید. البته باید دقت کنید میله‌ای که لباس‌ها روی آن قرار می‌گیرند استحکام مناسبی داشته باشد تا تحمل وزن لباس‌ها را داشته باشد و با آویزان کردن لباس‌ها آسیب نبیند.

در ادامه تصاویری از انواع مختلف رگال‌های فلزی و چوبی را ببینید تا مدل مورد نیاز خود را انتخاب و برای ساخت آن دست به کار شوید.

کد خبر 586113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha