همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، عملیات پنجمین پالایشکاه تولید روغن پایه ایران با هدف جلوگیری از واردات روغن‌های خارجی در بندرعباس آغاز شد.

پالایشگاه تولید روغن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  فریدون همتی، استاندار هرمزگان روز چهارشنبه ۲۹ بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی این پالایشگاه گفت: واحد صنعتی یادشده در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در بندرعباس احداث می‌شود. رفع موانع اجرای این پروژه مهم با کمک و همکاری مناسب مجموعه دستگاه‌های قضایی و نظارتی استان هرمزگان در جلسه هفته گذشته شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی استان در دادگستری انجام شد تا روند اجرای این طرح پس از ۲سال وقفه، به سرعت آغاز شود.

استاندار هرمزگان از تلاش‌های مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی به ویژه رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان و مدیرکل اطلاعات هرمزگان برای کمک به اجرای این پروژه در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تشکر و قدردانی کرد.

این پالایشگاه با سرمایه‌گذاری ۱۵۰میلیون دلاری شرکت معماران تجارت آفتاب و با ظرفیت تولید روزانه یکهزار بشکه روغن پایه در منطقه اقتصادی ویژه خلیج فارس ساخته می‌شود.

کد خبر 585619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha