سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از تعطیلی اداره راه و شهرسازی بندرامام خمینی(ره) به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

تعطیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد شنبدی اظهار کرد: به دنبال بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی و کنترل و پیشگیری از ابتلای شهروندان به کرونا، اداره راه و شهرسازی بندر امام خمینی(ره) به علت نقض پروتکل‌های بهداشتی و تجمع مردم با حضور کارشناس بهداشت، نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی تعطیل شد.

در طرح نظارتی ارگان‌هایی همچون اتاق اصناف، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی حضور دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: چندی پیش یک باجه پیشخوان در بندرامام و چندین مراکز خرید و آموزشگاه در ماهشهر تعطیل شدند، وضعیت در ماهشهر خوب نیست و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند. وقتی ما مکانی را تعطیل می‌کنیم یک عده اعتراض می‌کنند و وقتی تعطیل نمی‌کنیم هم یک عده دیگر می‌گویند چرا این کار را نکردید. در هر صورت ما طبق مقررات و مصوبه ستاد مدیریت کرونا در استان عمل می‌کنیم زیرا سلامت شهروندان از همه چیز مهمتر است.

در حال حاضر شهرستان ماهشهر در وضعیت قرمز قرار دارد و ورود و خروج به این شهرستان ممنوع اعلام شده است. همچنین تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است.

کد خبر 585445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha