سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

سرخ‌ها برای جذب بازیکن هم شده که به‌دنبال پرداخت بدهی خود به شهر خودرو هستند.

نعمتی

به گزارش همشهری آنلاین  در حالی که با انجام مسابقه پرسپولیس و گل‌گهر پرونده نیم‌فصل لیگ برتر بسته خواهد شد سرخ‌ها اولویت خود را جذب یک مدافع آخر و یک مهاجم نوک در نقل و انتقالات نیم‌فصل قرار داده‌اند.

پرسپولیس بعد از جذب ترابی حالا در میان بازیکنان داخلی به دنبال یک مدافع آخر تخصصی است تا در ادامه فصل دوباره با کمبود بازیکن در این پست مواجه نشود.

 از همین رو روزنامه گل خبر داده علی نعمتی مدافع شهر خوردو که این روزها باشگاهش درگیر مسائل مالی با پرسپولیس است خواستار  حضور در پرسپولیس شده است.  نعمتی مدافعی است که پیش از این هم در لیست پرسپولس حضور داشت و برانکو زمانی خواستار سرخپوش شدن او شده بود.

 با این حال ماجرای مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی باعث شده تا هر انتقالی از شهر خودرو به پرسپولیس دور از ذهن به نظر برسد. اما امروز شکوری در یک برنامه زنده اعلام کرد که آنها منتظر پاسخگویی فرهاد حمیداوی برای حل کردن موضوع مالی میان دو باشگاه هستند. به نظر می‌رسد سرخ‌ها برای جذب بازیکن هم شده که بدنبال پرداخت بدهی خود به شهر خودرو هستند.

نعمتی پیش از این شاگرد یحیی بوده و در گفت و گو  با او ابراز تمایل کرده تا در نیم‌فصل به تهران بیاید. بای این حال باید دید این مدافع می‌تواند مدیران شهر خودرو را برای حضور در پرسپولیس راضی کند یا نه.

کد خبر 585326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha