معاون استاندار تهران از تدوین برنامه جامع ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

تعطیلی اصناف - بازار تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی شهر تهران، مشکلات مربوط به املاک اوقافی بازار بزرگ تهران در چهل‌ونهمین جلسه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

چهل‌ونهمین جلسه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران به ریاست چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، کریمی دبیر جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار تهران، حاجی‌ علی‌اکبری دبیرستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران و ... برگزار شد.

در این جلسه، طرحی که توسط دفتر توسعه محله‌ای و با همکاری کسبه جهت مقاوم‌سازی و مرمت سرای خدایی در بازار تهیه شده است، بررسی و قرار شد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران همکاری حداکثری جهت آغاز عملیات مقاوم‌سازی انجام دهد.

چراغعلی، معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه موضوعات مرتبط به ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران در مقیاس ملی تاثیرگذار است، گفت: برای حل مشکلات بازار بزرگ تهران لازم است نقش تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات و زیرساخت به صورت زمان‌بندی و در قالب برنامه‌ای جامع تا پایان سال ۱۳۹۹ تدوین شود.

در این راستا، چهار حوزه ایمنی و خدمات آتش‌نشانی، مدیریت بحران، ارتقای ایمنی تاسیسات و تجهیزات شهری و ثبتی حقوقی املاک به عنوان حوزه‌های اصلی این برنامه پیشنهاد شدند.

کد خبر 585133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha