پرسپولیسی‌ها موفق شدند تیم پیکان را در ورزشگاه آزادی از پیش‌رو بردارند تا یک قدم به قهرمانی در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر نزدیک شوند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس امروز یکشنبه ۲۶ بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پیکان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

نیمه اول بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی بازی را هجومی شروع کردند و در همان ابتدا و در دقیقه ۹ با سانتر احمد نورالهی از سمت راست دفاع پیکان، توپ به وحید امیری رسید که قدر این موقعیت را ندانست. در ادامه حملات پرسپولیسی‌ها با پرس شاگردان مهدی تارتار روبه‌رو شد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم پرسپولیسی‌ها بازی را به قصد باز کردن دروازه پیکانی‌ها هجومی شروع کردند تا اینکه در دقیقه ۵۰ توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه سر کامیابی‌نیا به تیرک عمودی دروازه پیکان اصابت کرد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد. فشار سرخ‌ها بیشتر شد و بالاخره احمد نوراللهی در دقیقه ۵۴ با پاس امید عالیشاه موفق به باز کردن دروازه پیکان شد و گل اول پرسپولیس به ثمر رسید.

در ادامه پیکانی‌ها با استفاده از تاکتیک اوت‌های بلند نادر محمدی تا آستانه باز شدن دروازه پرسپولیس پیش رفتند که موفق به این امر نشدند و بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخ‌های پایتخت به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر به رده دوم جدول صعود کنند.

کد خبر 584988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha