تعداد زیادی کلینیک ایمپلنت در تهران دایر است اما همه آن‌ها بهترین نیستند! ایمپلنت یکی از جراحی‌های خاص دندان است که حتما می‌بایست توسط بهترین دکتر ایمپلنت در تهران انجام شود تا به مرور زمان لثه و دندان دچار آسیب نشود.

ایمپلنت دندان

تعداد زیادی کلینیک ایمپلنت در تهران دایر است، اما  همه‌ی آن‌ها بهترین نیستند! ایمپلنت یکی از جراحی‌های خاص دندان است که حتما می‌بایست توسط بهترین دکتر ایمپلنت در تهران انجام شود تا به مرور زمان لثه و دندان دچار آسیب نشود

در قدم اول برای تشخیص نیاز دهان و دندان به ایمپلنت و بررسی کامل فک و دهان باید حتما به دکتر ایمپلنت در تهران مراجعه شود تا با بررسی‌ها و معاینات دقیق وقت معاینه و جراحی ایمپلنت تعیین شود. اگر می‌خواهید بدانید چه زمانی جراحی ایمپلنت ضرورت پیدا خواهد کرد، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

ایمپلنت دندان یک جراحی ضروری است!

دندان‌ها همواره نیاز به مراقبت دارند، اما در مواقعی ممکن است که دندان به حدی پوسیده و خراب شود که فرد نیاز پیدا کند دندان خود را بکشد و فضای خالی در دهان او ایجاد میشود. در چنین مواقعی ایمپلنت می تواند یک جایگزین عالی برای دندان از دست رفته فرد باشد. ایمپلنت که در واقع کاشت دندان  تکی یا چند تایی می‌باشد از جمله راه‌های درمانی است که از گذشته تاکنون توسط دندانپزشکان متخصص تجویز و تاثیرات مثبتی داشته است.

به طور مثال زمانی که بین دو دندان به اندازه یک دندان پوسیده یا از دست رفته خالی شده باشد، دندان‌های دو طرف دچار پوسیدگی می‌شوند به همین جهت انجام ایمپلنت یا همان کاشت دندان برای مراقبت از دیگر دندان‌ها ضرورت دارد. افزون بر این جای خالی یک دندان در میان دیگر دندان‌ها لبخند و چهره افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین عدم مراجعه به دکتر ایمپلنت در تهران و پشت گوش انداختن این جراحی لثه و دندان می‌تواند اعتماد به نفس افراد را برای حضور در جمع پایین بیاورد. برای انجام ایمپلنت لازم است بدانید که یک دکتر ایمپلنت چه کارهایی انجام می‌دهد و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کیست؟

ایمپلنت را با بهترین دکتر ایمپلنت در تهران انجام دهید!

اهمیت و حساسیت بالای جراحی ایمپلنت زمانی مشخص می‌شود که از مراحل خاصی که برای انجام ایمپلنت دندان طی می‌شود خبر داشته باشید. پس از مراجعه به یک کلینیک ایمپلنت در تهران، دندانپزشک متخصص مراحل زیر را یک به یک انجام خواهد داد که عبارت هستند از:

  • در مراجعه اولیه دندانپزشک با معاینه دهان و دندان از فک و دندان‌ها عکس تخصصی می‌گیرد تا به کمک عکس بتواند به درستی نیاز بیمار را تشخیص دهد.
  • سپس برای انجام ایمپلنت دندان، مشکلات و پوسیدگی‌های دندان‌های کناری را رفع خواهد کرد تا ایمپلنت در شرایطی عالی انجام شود.
  • با تشخیص دندانپزشک در زمانی که از سلامت دیگر دندان‌ها اطمینان حاصل شد، ایمپلنت در تهران و در بهترین کلینک انجام خواهد شد.
  • دندانپزشک متخصص با قرار دادن یک پایه فلزی درون لثه روی استخوان فک، جراحی ایمپلنت را آغاز می‌کند.
  • سپس با قرار دادن پین بر روی پایه امکان نصب روکش ایمپلنت را ایجاد کرده سپس ایمپلنت آماده شده و کاملاً هماهنگ با سایر دندان‌ها را روی پین سوار می‌کند.

بدیهی است که هر یک از ۵ مرحله‌ی فوق به تنهایی حائز اهمیت می‌باشد و حساسیت آن به حدی بالا است که حتماً می‌بایست یک دکتر ایمپلنت باتجربه و کارآزموده را برای این کار انتخاب کنید. از طرفی آشنایی با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران هم موجب می‌شود که کار ایمپلنت دندان خود را با اطمینان خاطر انجام دهید. زیرا یک دندانپزشک خوب، با دانش و علمی که دارد و با استفاده از مواد درجه یک و عالی کار ایمپلنت دندان را انجام می‌دهد تا فرد دچار بیماری‌های خاص دهان و دندان نشود.

ایمپلنت در تهران چقدر هزینه بر می‌دارد؟

بسیاری از افراد بر این باورند که انجام ایمپلنت در تهران از سایر استان‌ها و شهرها هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت، این در حالی است که ایمپلنت به عنوان یک راهکار درمانی مورد استفاده در رشته‌ی دندانپزشکی دارای هزینه‌هایی تعریف شده و مشخص می‌باشد. هزینه‌ی مواد مصرفی برای ایمپلنت دندان نسبت به درمان‌هایی مثل عصب کشی، بریج دندان، جرم گیری و... بیشتر است. صرف نظر از تمامی شرایطی که برای ایمپلنت در تهران وجود دارد، انتخاب یک کلینیک ایمپلنت در تهران که دندانپزشکی منصف و با اخلاق داشته باشد هم در تعیین هزینه‌های ایمپلنت شرط است. به عبارت دیگر برای آنکه با کمترین هزینه‌ها ایمپلنت دندان خود را انجام دهید می‌بایست بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را در بهترین کلینیک پیدا کنید.

مهم‌ترین نکات برای انجام ایمپلنت در تهران

طبیعتاً دندانپزشک پس از انجام ایمپلنت توصیه‌های خاصی به شما خواهد کرد، اما حتی اگر به بهترین دکتر ایمپلنت در تهران هم مراجعه کنید بهتر است یک نفر را برای انجام ایمپلنت همراه خود ببرید؛ چراکه پس از اتمام کار ممکن است تعادل نداشته و نیاز به کمک داشته باشید. افزون بر این توجه به موارد زیر پس از انجام ایمپلنت در تهران از ضرورت بالایی برخوردار است:

  1. داروی مسکن تجویز شده توسط دکتر را سر ساعت و به موقع مصرف کنید تا از شدت درد پس از ایمپلنت بکاهد.
  2. بهتر است در حدود ده روز از غذاهای رقیق  مثل سوپ و مایعات استفاده کنید تا به دندان و فک شما آسیبی وارد نشود.
  3. تا چند روز اول استراحت در منزل می‌تواند به شما آرامش بیشتری بدهد.
  4. برای تمیز کردن دندان‌ها پس از ایمپلنت هم از نخ دندان، مسواک و دهان شویه استفاده کنید.

انجام ایمپلنت توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران یک طرف ماجرا بوده و مراقبت‌های پس از انجام ایمپلنت بخش دیگری از آن است. بنابراین توصیه‌های متخصص خود را جدی بگیرید تا به سلامتی کامل دهان و دندان خود برسید.

دکتر ایمپلنت در تهران، فقط و فقط دکتر عباس گشاده رو

امروزه پیداکردن بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کار سخت و دشواری نیست، تنها با یک جستجوی کوتاه خواهید دانست که دکتر عباس گشاده رو یکی از بهترین متخصص‌های جراحی لثه و کاشت ایمپلنت است که مجهزترین کلینیک را نیز در تهران دارد. دکتر عباس گشاده رو که دارای مدرک رسمی و بین‌المللی جراحی تخصصی دندان و لثه می‌باشد یکی از کارکشته‌ ترین و خبره‌ ترین دندانپزشکان در تهران محسوب می‌شود. اگر دندان‌های شما نیاز به ایمپلنت داشته باشد در کلینیک دکتر عباس گشاده رو به راحتی می‌توانید سلامت دهان و دندان خود را به دست بیاورید.

در کلینیک تخصصی دکتر عباس گشاده‌رو از بهترین دستگاه‌ها و متریال مرغوب برای درمان دهان و دندان استفاده می‌شود و افراد و کادری مجرب به استخدام در می‌آیند تا مراجعه کنندگان برای حضور در کلینیک احساس راحتی و آرامش داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال خدمات دندانپزشکی با سرعت عالی و بالا هستید، بدون تعلل کلینک ایمپلنت در تهران را با نام دکتر عباس گشاده رو انتخاب کنید.

سخن پایانی با شما

برای مراقبت از دهان و دندان هم مانند دیگر اجزای بدن خود باید وقت بگذارید و آن را هر چند وقت یکبار چکاپ کنید تا مشکل خاصی نداشته باشد، پس بهتر است با انتخاب دکتر عباس گشاده رو این کار را به نحو عالی انجام دهید و خیالتان بابت همه چیز از قیمت تا درست انجام شدن درمان راحت باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دکتر عباس گشاده رو به آدرس https://tehranimplantteam.com/ از کیفیت خدمات در این کلینیک آگاه شوید و با آرامش و اطمینان به کلینک مراجعه کنید...

کد خبر 584942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha