یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

سازمان منطقه آزاد قشم در پی طرح انتقادات و شکایات از سوی خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رسانه‌های قشم، پس از حدود یک ماه نسبت به آن‌چه سوء‌تفاهم پیش آمده از بیانیه این سازمان در حادثه تیراندازی قشم عنوان شده بود، عذرخواهی کرد.

منطقه آزاد قشم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی اعلام کرد که تا قبل از جمع‌بندی و تحلیل ابعاد موضوع توسط دستگاه‌های مربوط، در نفی یا اثبات حادثه تیراندازی اظهارنظری نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: بر خود واجب دانستیم به سبب سوء‌تفاهم پیش‌آمده ناشی از بیانیه‌ای که خاطر خانواده معظم شهدا و دوستداران جوانمردان دلاور ایران‌زمین را مکدر کرد، خاضعانه در برابر رشادت‌های شهدای گرانقدر کشورمان و خانواده رنج‌دیده و داغدار آنان قد خم کرده، عذر بخواهیم. جایگاه شامخ این اسوه‌های پایمردی (شهدا) چنان رفیع است که قامت هیچ کسی به بلندای آن نخواهد رسید و ما همواره منت‌دار و مدیون رشادت‌های شهیدان وطن هستیم؛ همچنین در برابر روح بلند سردار دل‌های کشورمان و شهید دانشمند هسته‌ای سر تعظیم فرود آورده و آرزومندیم که خداوند منان، ذره‌ای از سعادت خدمت به نظام و ملتی که طریقت این دو الگوی غیرت و پایمردی کشورمان بود را نصیب ما کند. این سازمان می‌بایست تا پایان یافتن تحقیقات نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در مورد این حادثه از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده و اطلاع‌رسانی در مورد جنبه‌های مختلف این رخداد را به دستگاه‌های مسئول می‌سپرد.

سازمان منطقه آزاد قشم در تاریخ ششم بهمن سال جاری بیانیه‌ای با عنوان «چراغ توسعه قشم خاموش‌شدنی نیست» منتشر و در آن، حادثه تیراندازی به خودرو حامل مدیرعامل سازمان مزبور را با ترور شهیدان قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده مقایسه کرد که این امر و دیگر مطالب مطرح در آن بیانیه باعث تحریک احساسات و روانه شدن موجی از انتقادات و شکایات از سوی خانواده‌ شهدا، ایثارگران و رسانه‌ها به سمت سازمان مذکور شد.

عصر ۲۹ دی‌ماه یک موتورسوار با شلیک چند گلوله به خودرو حامل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم باعث آسیب جزئی وی و مجروح شدن یک نفر شد. این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

کد خبر 584896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha