عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که در روز ۲۲ بهمن علیه رئیس جمهور شعار سر دادند و هتاکی کردند، انقلابی نیستند و نباید مدعی عرق و علاقه به کشور باشند.

حجت الاسلام والسلمین محمود صلواتی

حجت الاسلام والسلمین محمود صلواتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  انسان دین دار  می داند که اهانت به دیگران، هتک حرمت، شکستن وحدت ملت در این شرایط، خلاف اسلام و مصلحت نظام است.

وی گفت: به عنوان کسی که قبل از انقلاب به حبس ابد محکوم شده و سختی های زیادی را متحمل شدم و بسیاری از دوستانم نیز خالصانه جان خود را در راه انقلاب و آرمان های آن در کف اخلاص گذاشته و تقدیم کردند، و بعد از انقلاب نیز در صحنه های مختلف تلاش و فعالیت داشتم، اعلام می دارم، شعارهای وحدت شکن و هنجارشکن این افراد در حاشیه راهپیمایی  روز ۲۲ بهمن، خلاف آرمان های انقلاب و خواسته های شهدا و وحدت  ملی ایران می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه  از حادثه ای که در حاشیه راهپیمایی ۲۲  بهمن توسط عده ای خودسر انجام شده بسیار متعجب و متاثرشدم، گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی است به گونه ای که در جریان انقلاب همه اقشار اعم از چپ و راست، مارکسیست و کمونیست، مسلمان و غیرمسلمان، باحجاب و بی حجاب و...حضور داشتند و این انقلاب با وحدت کلمه به پیروزی رسید، ولی این افراد وحدت ملت را به هم می زنند.

صلواتی بیان داشت: این حرکات و اقدامات، سازماندهی شده و برنامه ریزی شده است، از دستگاه قضایی انتظار است که  جلوی این کارهای زشت و خلاف وحدت را گرفته و افراد پشت صحنه و عاملان اصلی را به مردم معرفی کند.

عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ادامه داد: این اقدامات جدا از خدشه دار کردن وحدت ملت و هتک حرکت مسولان ارشد نظام، دشمنان را نیز به طمع می اندازد و متاسفانه یک سنت زشت و غلطی را در کشور پایه گذاری خواهند کرد.

صلواتی بیان داشت: این افراد به خود اجازه می دهند علیه شخصی شعار می دهند که با رای ۲۴ میلیونی مردم در انتخابات پیروز و رهبر معظم انقلاب نیز حکم وی را تنفیض کرده و در سخت ترین دوره تحریم و تهدید و فشار دشمنان، کشور را اداره می کند.

وی گفت: ما نمی توانیم از یک طرف دم از ولایتمداری، پیروی از آرمان های امام و رهبری، شهدا و شخصیت هایی مانند سردار قاسم سلیمانی بزنیم و از سوی دیگر خلاف خواسته ها و ارزش های آنها حرکت کنیم.

مدرس حوزه علمیه قم تاکید کرد: این حرکات خودسرانه مورد پذیرش هیچ انسان عاقل و علاقمند به نظام و انقلاب نیست و عاملان و کسانی که پشت صحنه سازماندهی این حرکت زشت و ناپسند بودند باید هر جه زودتر عذرخواهی و جبران کنند و بدانند اقدامات آنها خلاف انقلابی گری و مصلحت نظام و انقلاب است و دستگاه قضایی نیز باید برخورد کند.

در روز ۲۲ بهمن که روز ملی ایران است، عده ای موتورسوار در اصفهان شعارهایی تند علیه رییس جمهور دادند و به دکتر حسن روحانی اهانت کردند. انتشار تصویر این اقدام واکنش هایی را در چهره های شاخص هر دو جناح اصلی سیاسی ایران در پی داشت.

کد خبر 584786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha