مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در جریان حادثه آتش‌سوزی در بازارچه اصغری این شهرستان چهار نفر مجروح شدند که ۲ نفر از آنان مامور آتش‌نشانی هستند.

آتش سوزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رحمان احمدی با بیان اینکه حال عمومی مجروحان این حادثه رضایت بخش است، اظهار کرد: با تلاش مستمر نیروهای آتش نشانی این حادثه پس از سه ساعت مهار و پس از آن عملیات لکه‌گیری نیز انجام شد.

وی افزود: به دلیل وسعت آتش سوزی در این بازارچه از نیروهای آتش نشانی شهرستان نقده، ارتش و مجتمع پتروشیمی مهاباد نیز برای اطفای حریق درخواست کمک گرفته و با ۱۳ دستگاه خودرو آتش نشانی این حریق مهار شد.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: در این حادثه حدود ۵۰ باب مغازه راسته قدیم این بازارچه که به طور عمده شامل مغازه‌های لوازم خانگی، پوشاک، مواد آرایشی و بهداشتی و چینی آلات بود، در آتش سوخت.

احمدی ادامه داد: هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده و بررسی در مورد میزان خسارت دقیق و علت اصلی حادثه در حال بررسی کارشناسان است ولی میزان خسارت بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

این بازارچه که با عنوان بازارچه کالاهای خارجی اصغری مهاباد معروف است و در بلوار شهید محمد امین احمدی مهاباد واقع شده، ساعت سی دقیقه بامداد امروز شنبه ۲۵ بهمن دچار آتش سوزی شد.

این بازارچه دارای ۲ راسته قدیم و جدید است که با بیش از ۵۰۰ باب مغازه از بازارچه‌های مهم غرب کشور محسوب شده و انواع وسایل خانگی، صوتی تصویری و پوشاک به ویژه خارجی در آن عرضه می‌شود.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای مهم گردشگرپذیر این استان محسوب می‌شود.

کد خبر 584601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha