مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۰ نفر

سایت و پوستر جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن با حضور معاون وزیر کشور، استاندار، شهردار و نماینده یونیسف و یونسکو در کرمان رونمایی شد و این جشنواره به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این مراسم با حضور مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور، علی زینی وند، استاندار کرمان، سیدمهران عالم زاده، شهردار کرمان، مندیپ اوبرایان، نماینده یونیسف در ایران، مریم سلطان زاده، مدیر گروه آموزش یونسکو، محمد جهانشاهی، دبیر جشنواره و جمعی از مسئولان بین المللی، ملی و استانی به صورت مجازی برگزار شد.

نخستین دوره جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان با مشارکت دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران UNESCO، صندوق جهانی حمایت از کودکان یونیسف (UNICEF) و کمیسیون ملی یونسکو و سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) با موضوع محیط پیرامون زندگی از خانه تا کهکشان‌ها هر آنچه برای بچه‌ها جالب توجه است؛ حتی سفر خیالی به شهر تاریخی کرمان برگزار می‌شود.

مخاطبان این جشنواره بچه‌های سراسر دنیا در سنین پنج تا ۱۵ سال هستند که از ۹ فوریه تا ژوئن ۲۰۲۱ و توسط سه داور از کشورهای بلغارستان، جمهوری چک، و چین و ۲ داور ایرانی ارزیابی می‌شوند که هر پنج داور از چهره‌های شناخته‌شده و فعال در رویدادهای بین‌المللی به‌ویژه نقاشی کودک هستند. این رویداد قرار است هر سال به میزبانی شهرداری کرمان برگزار شود.

کد خبر 584123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha