سرخابی‌های پایتخت در حالی در خواست میزبانی برای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کردند که با یک چالش عجیب مواجه هستند.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخابی‌های تهرانی هم برای اینکه از قافله عقب نیفتند درخواست میزبانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کردند و این در حالی است که هر دو تیم در ورزشگاه آزادی میزبانی می‌کنند. نه تنها امکان میزبانی همزمان استقلال و پرسپولیس مهیا نیست بلکه امکان میزبانی یکی از این تیم‌ها هم وجود نخواهد داشت چون زمین چمن دوم برای میزبانی وجود ندارد. نزدیک‌ترین ورزشگاه به آزادی ورزشگاه دستگردی است که زمین مناسبی برای بازی ندارد و باید از نو چمنش کشت شود و از طرفی ورزشگاه تختی هم بیش از یک سال است که میزبان بازی رسمی نبوده است. همین امر باعث می‌شود دو تیم شانس میزبانی نداشته باشند و معلوم نیست با چه تفکری این درخواست‌ها ارسال می‌شود.  

همان‌طور که می‌دانید بازی آخر مرحله گروهی باید همزمان انجام شود و به همین دلیل تیم‌ها باید دو ورزشگاه را اعلام کنند و درخواست سرخابی‌ها برای میزبانی کمی عجیب به نظر می‌رسد. احتمالاً بعد از دیدن نامه‌ها که هر دو تیم یک ورزشگاه تکراری را برای میزبانی اعلام کردند باعث شود نام استقلال و پرسپولیس به راحتی خط بخورد. علاوه بر این حضور الاهلی عربستان در گروه استقلال پای اختلافات سیاسی را وسط می‌کشد و تراکتور هم احتمالاً با الوحده عربستان و فولاد با النصر عربستان همگروه می‌شوند که اجازه میزبانی را از آنها می‌گیرد و این درخواست‌ها را هم بگذارید کنار درخواست میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ که قرار است با ارسال چند کلیپ ویدئویی میزبان شویم!

کد خبر 583869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha