یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
۰ نفر

الناز شاکردوست معتقد است بازی در فیلم‌های تجاری اتفاق بدی نیست و او تجربه همان فیلم‌ها را حالا به سینمای جدی‌تر آورده است.

الناز شاکر دوست

به گزارش همشهری آنلاین در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر الناز شاکردوست از بازیگران پرکار بود. او نقش اول دو فیلم ابلق و تی‌تی را بر عهده داشت.

او در نشست خبری فیلم ابلق در پاسخ به این پرسش که آیا همکاری دوباره با خانم نرگس آبیار سیمرغ برایتان به ارمغان می‌آورد، گفت: گرفتن هر جایزه‌ای از جمله سیمرغ برای بازیگر افتخار است. اما فکر می‌کنم مهم‌تر این بود که صدای یک بخشی از زنان باشیم که دستشان به جایی بند نیست.       

 او در نشست خبری تی‌تی هم گفته بود: گفت: تکنیک تا حدی در بازیگری اثرگذار است اما برای باورپذیر شدن یک نقش باید با آن زندگی کرد. و من با تی‌تی زندگی کردم.

با این حال بنظر می‌رسد بازی مقبول او در تی‌تی کمتر به چشم داوران آمده است. فاصله کاراکتر تی‌تی با راحله ابلق بسیار زیاد است. اما نقش تی‌تی یک بازی ذاتی احتیاج داشت که شاکردوست در سن مناسبی به آن رسیده است.

کد خبر 583746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش FR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 0
    در تی تی بهتر بودند خانم شاکردوست ! جشنواره امسال کلا مشکل داشت ! خانم هدیه تهرانی و جناب هوتن شکیبا لیاقت نامزد شدن رو داشتند ولی نامزد نشدند! ولی بجاش خانمی مثل حبیبی به جای خانم تهرانی نامزد شدند ! از طرفی افرادی مثل جناب پیروزفر با سابقه فیلم هایی مثل اشک سرما ، مهمان مامان ، نقاب ، شیدا و... و آثاری مثل ماتریشکا که هم کارگردانی کردند هم نقش چند نفر رو یک تنه بازی کردند تا به حال سیمرغ نگرفتند و فقط اونم در سال های گذشته فکر کنم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل اونم برای مهمان مامان شدند !