مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

محصولات چرم در دنیای امروز خواهان زیادی دارد و استفاده از آنها به شدت رواج یافته است. در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنیم، می‌توانید به انواع و اقسام محصولات چرمی دسترسی داشته باشید که شاید یکی از مهم‌ترین آنها انواع کیف چرمی باشد.

image-20210207101131-1.jpeg

هر کدام از شما ممکن است به دلایل مختلفی استفاده از انواع مدل‌ کیف چرم را در دستور کار خود قرار داده باشد، از این رو احتمالاً به دنبال یک کیف چرم مناسب هستید فلذا علاقه دارید که اطلاعات بیشتری در خصوص مزیت‌های استفاده از یک کیف چرم در اختیارتان باشد.

کیف‌ چرمی به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که در رأس‌ آنها استفاده از کیف مردانه یا زنانه، کیف‌ مدارک، کیف پول، کیف کوله پشتی و حتی کیف دستی قرار دارد. یکی از دلایل استفاده از انواع مدل کیف چرمی این است که استایل افراد را شیک‌تر می‌کند، علاوه بر این این‌گونه کیف‌ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده و همچنین جادار نیز هستند. همه‌ی این دلایل سبب شده است تا استفاده از مدل مختلف کیف چرم بیش از پیش شود. حال با این توضیحات ما در این مقاله قصد داریم توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه دهیم تا اگر تصمیم به خرید کیف چرم گرفته‌اید، با خیال آسوده‌تری نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

انواع مدل کیف چرم

کیف مدل چرم در اقسام مختلفی ارائه می‌شوند که هر کدام از آنها از شکل و شمایل و اندازه‌ی بخصوصی برخوردار هستند. توجه داشته باشید که برای همه‌ی افراد در هر سن و سالی کیف چرم بسیار خوبی در نظر گرفته شده است که بنا به نیاز می‌توانید از هر کدام که می‌خواهید، استفاده کنید. با این حال به طور کلی کیف چرمی به دسته‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند:

· کیف چرم زنانه

· کیف‌ کوله پشتی چرم

· کیف رو دوشی زنانه

· کیف پول مردانه و زنانه

· کیف آرایش زنانه

· کیف رو دوشی مردانه

· کیف اداری

· کیف مدارک

· کیف چرم مردانه

کیف اداری چرم

کیف اداری چرم با نام های دیگر نیز شناخته می شود که افراد به ویژه آقایان برای حضور در محیط کار سعی می کنند تا از این نوع کیف استفاده کنند. کیف چرم به دلیل داشتن فضای داخلی مناسب برای جا به جایی مدارک و وسایل مورد نیاز بسیار کارآمد است. به لحاظ سبک می توان گفت که کیف اداری چرم علاوه بر حفظ زیبایی بسیار انعطاف پذیر و خوش دست است. در واقع در میان کیف های موجود در بازار آقایان و خانم های خوش سلیقه خرید کیف اداری چرم را در برنامه خود قرار می دهند. از کیف اداری چرم می توان برای محیط های مختلف استفاده نمود و این نوع کیف با تمام لباس ها قابل هماهنگ شدن است.

کیف  دوشی مردانه

آقایان نیز برای جابه جایی مدارک و لوازم خود در محیط اداری و مکان‌های رسمی و غیر رسمی نیاز به یک کیف مناسب دارند. کیف دوشی مردانه به عنوان یکی از کیف باکیفیت برای آقایان است که می‌تواند باعث افزایش زیبایی استایل آنان شود. آقایان در مورد خرید کیف چرم و رنگ بندی آن دارای حساسیت زیادی هستند. در واقع ترجیح می‌دهند کیف چرم رودوشی خود را به گونه‌ای انتخاب نمایند که در محیط‌های مختلف قابل استفاده باشد.

مردان برای خرید کیف دوشی چرم مردانه ترجیح می‌دهند تا رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی را انتخاب کنند چرا که به خوبی می‌دانند انتخاب رنگ‌های سنگین باعث می‌شود تا به راحتی کیف خریداری شده با انواع لباس‌ها قابل ست کردن باشد. خرید کیف چرم مردانه اگر از یک مکان معتبر انجام شود باعث ‌می‌شود تا انتخاب انجام شده به خوبی صورت بگیرد. فروشگاه‌های مختلفی محصولات چرمی را ارائه می‌دهند که در این بین انتخاب یک فروشگاه مناسب که خدمات ایده‌الی را ارائه دهد دارای اهمیت است.

کیف پول مردانه و زنانه

اهمیت داشتن کیف پول چرم بر هیچکس پوشیده نیست، در واقع کیف پول مردانه و زنانه اگر از جنس چرم انتخاب شود می‌تواند بسیار شیک و کاربردی باشد. کیف پول چرم طبیعی می‌تواند مزایای زیادی برای استفاده داشته باشد. در واقع افراد با داشتن کیف پول چرم می‌توانند از مزایای ماندگاری بالا به خاطر کیفیت مواد اولیه مناسب استفاده کنند. کیف پول چرم مردانه و زنانه اگر از کیفیت بسیار مناسب برخوردار باشد قیمت بالاتری دارد. شیک بودن کیف پول چرم نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای کلیدی استفاده می‌شود.

کیف مدارک

برای انتخاب و خرید کیف مدارک بهتر است افراد به فضای داخلی آن توجه داشته باشند. کیف مدارک چرم به دلیل داشتن فضای مناسب و کیفیت تولید درجه یک مورد استقبال آقایان و خانم‌ها قرار دارد. کیف مدارک برای افرادی مناسب است که در طول روز مدارک مختلف را به مکان‌های متنوع حمل می‌کنند. در انتخاب کیف مدارک بهتر است به کیفیت چرم توجه شود. چرم‌های باکیفیت باعث می‌شود تا طول عمر محصول به شکل قابل توجهی افزایش پیدا نماید.

ویژگی‌های انواع کیف چرمی

- اولین موردی که باید در خصوص کیف چرمی در نظر داشته باشید، این است که یک کیف چرمی باید کاملاً نرم بوده و از انعطاف‌پذیری مناسبی برخوردار باشد. در نظر داشته باشید که منعطف بودن یک کیف چرم باید شامل تمامی قسمت‌های آن باشد و اگر در مراجعه برای خرید یک کیف چرم متوجه شده‎‌اید که بعضی از قسمت‌های کیف حالت اولیه دارند (غیرمنعطف هستند)، از خرید آن صرف نظر کنید.

البته ناگفته نماند که بر اساس یک‌سری ویژگی‌ها در بعضی از قسمت‌های کیف چرمی مانند کیف تبلت بخش غیر منعطف نیز دیده می‌شود، با این حال به صورت کلی کیف چرم باید در اکثر موارد کاملاً قابل انعطاف باشند.

- دوخت یک کیف چرمی نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. در واقع اگر می‌خواهید یک کیف با دوام داشته باشید، توصیه می‌کنیم که به نوع دوخت آن در بعضی از قسمت‌های کیف مانند بست‌ها دقت لازم را داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر کیف انتخابی‌تان دارای بند یا دسته است، کیفیت اتصال و دوخت آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. پر واضح است که دوخت نامناسب در این‌گونه قسمت‌ها از کیف چرم، خیلی زود آن‌ها را از رده خارج خواهد کرد.

- برای خرید یک کیف چرمی باید به قسمت‌های داخلی آن نیز توجه کرد. در واقع بررسی آستر استفاده شده در کیف از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی کیف چرمی نباید هیچ‌گونه پارگی در این‌گونه قسمت‌ها داشته باشند. همچنین به درزهای داخلی کیف نیز باید توجه کرد تا شکافی یا نقطه‌ی گره مانندی نداشته باشند.

- دقت کنید که چرم استفاده شده برای تهیه کیف چرمی باید خالص باشد. چرم خالص نیز به چرمی گفته می‌شود که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار باشد. همچنین در نظر بگیرید که چرم خالص ضدآب بوده و صد البته دارای قیمت بیشتری است. از دیگر مشخصه‌های چرم خالص براق بودن و دانه دانه بودن قسمت رویه کیف است.

- یکی دیگر از ویژگی‌های کیف چرمی که شاید برایتان جالب هم باشد، وجود یک بوی خاص در آن است. در واقع هر کدام از کیف چرم واقعی، دارای یک بوی بخصوصی هستند که نشان‌دهنده‌ی واقعی بودن چرم است. پس این یک مورد را نیز در هنگام خرید انواع مدل کیف چرم در نظر بگیرید.

هنگام خرید کیف چرم به نکات زیر باید دقت شود

خانم‌ها یا آقایان، زمانی که قصد جدی برای خرید انواع مدل کیف چرم دارند، علاوه بر اینکه به قیمت خرید توجه ویژه‌ای دارند، باید موارد زیر را نیز بررسی نمایند تا از این رو بتوانند یک خرید موفق داشته باشند. ما در ادامه به برخی از مواردی که در هنگام خرید کیف چرم باید به آنها توجه شود، اشاره خواهیم کرد:

  • نوع چرم

در ابتدا عرض کنیم که کیف چرم دانه‌کامل از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین چرم‌های موجود در دنیاست. در واقع اگر می‌خواهید یک چرم به تمام معنا داشته باشید باید این ویژگی چرم را به خاطر بسپارید چرا که هم استحکام خوبی دارد و هم ظاهر بهتری نسبت به دیگر چرم‌های مشابه خواهد داشت. گفتنی است که اگر خواهان تهیه یک کیف چرم هستید که چرم آن به صورت ترکیبی است، نباید انتظار بالایی از کیفیت چرم آن داشته باشید چرا که این‌گونه چرم‌ها از ترکیب تکه‌پاره‌های چرم با محصولات مصنوعی دیگر تهیه می‌شود.

  • کیفیت و دوام

پر واضح است که هر کیف چرمی نمی‌تواند از دوام مناسبی برخوردار باشد. به صورت کلی کیف چرمی بنا به نوع دوخت و نوع چرم از کیفیت‌های مختلفی برخوردار هستند. همانطور که در خلال این مقاله اشاره کردیم، کیف چرم دانه‌کامل از بهترین نوع چرم هستند که می‌توانید برای خرید روی آنها حساب کنید که البته در مقابل دیگر انواع کیف چرم دارای قیمت‌های بالاتری هستند. به هر حال اگر برای انتخاب کیف چرم به فروشگاه‌ مراجعه می‌کنید حداقل به نوع دوخت آن توجه کنید و از کیف چرمی که دوخت‌های‌شان به شکل کج و کوله انجام شده‌ است، دوری کنید.

  • یراق آلات

بررسی یراق آلات یک کیف چرم قبل از خرید آن بسیار اهمیت دارد. در واقع برای این منظور باید به بررسی دقیق قفل، سگک و دیگر اتصالات فلزی کیف چرم پرداخت. گفتنی است که زیپ‌ کیف چرمی بهتر است که از نوع فلزی باشد. ضمن اینکه دسته‌ها و بند رو دوشی کیف نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند. توجه داشته باشید که اگر به صورت آنلاین کیف چرم خریداری می‌کنید، قبل از ثبت سفارش حتماً با مسئول مربوطه تمامی ابهامات خود را در این خصوص در میان بگذارید تا هیچ‌گونه مشکلی بعد از تحویل کالا متوجه محصول‌تان نشود. ضمناً عکس تودوزی کیف را نیز برای بررسی از سایت مربوطه درخواست نمایید.

  • رنگ بندی

برای انتخاب رنگ کیف چرم، اگر چه کاملاً دست‌تان باز است اما می‌توان گفت که بهترین رنگ‌های کیف چرم عبارتند از رنگ مشکی، عسلی، قهوه‌ای روشن و تیره. این‌گونه رنگ‌ها برای محیط‌های رسمی بیشترین استفاده را دارد. همچنین انتخاب رنگ کیف چرم باید بر اساس ست کردن با لباس نیز در نظر گرفته شود. اگر کیف چرم را برای محیط‌های غیررسمی می‌خواهید توصیه می‌کنیم که از رنگ‌های عسلی و قهوه‌ای روشن استفاده کنید. با این حال انتخاب رنگ کیف کاملاً سلیقه‌ای بوده و از رنگ‌های دیگر موجود نیز می‌توانید بهره ببرید.

  • استایل حرفه‌ای

کیف چرم می‌توانند استایل افراد را تغییر دهند. در واقع اگر می‌خواهید که از یک استایل مناسب‌تر بهره‌مند شوید، باید از کیف چرم با کیفیت و با رنگ مناسب استفاده کنید. البته اکثراً این مورد برای آقایانی که به محل کار خود می‌روند، صادق است. بعنوان مثال اگر شغل‌تان به‌ گونه‌ای هست که با دفتردستک‌های زیادی سروکار دارید، شاید انتخاب مناسب، تهیه یک کیف دستی باشد. اما انتخاب کیف رودوشی برای محل‌های کاری است که به آن صورت حالت رسمی نداشته و یا سشاید برای مأموریت‌های کاری هم بتوان از آن استفاده کرد. در هر صورت انتخاب یک کیف چرم با معیارهای درست‌تر می‌تواند استایل کاملاً حرفه‌ای را در شما تثبیت کند.‌

سخن پایانی

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله می‌توان گفت که انتخاب انواع مدل های کیف چرم چندان هم سخت نیست و فقط کافی است که به یک‌سری از موارد مهم در این زمینه دقت شود تا در نهایت بتوانید یک انتخاب درخشان داشته باشید. در نظر داشته باشید که با قیمت‌های پایین هم می‌توان از یک کیف چرم مناسب بهره‌مند شد و لزوماً انتخاب یک کیف چرم با قیمت بالا، نشان‌دهنده‌ی کیفیت مناسب آن نخواهد بود.

اگر در حال حاضر نیاز به یک فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع مدل کیف چرم دارید، نگران نباشید، چرا که ما قصد داریم فروشگاه بسیار مناسبی را برای این منظور به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین دغدغه کیف چرم مدنظرتان را تهیه کنید.

فروشگاه چرم آرتان از جمله فروشگاه‌های اینترنتی خرید کیف چرم است که سال‌هاست در این زمینه مشغول به فعالیت است. اولین ویژگی این مجموعه مشتری‌مداری بوده و همچنین خدمات پس از فروش این فروشگاه نیز از بهترین مواردی بوده است که باعث شده تا رضایت حداکثری مشتریان جلب شود.

برای استفاده از محصولات چرم آرتان کافی است که با راه‌های ارتباطی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، با مشاوران این تیم در تماس باشید تا بتوانید هر گونه جواب سوال یا ابهام و درخواست محصول را از این تیم تخصصی دریافت کنید.

کد خبر 583548

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha