درحالی که طی روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیضی درباره زمان ورود نخستین محموله واکسن روسی کرونا مخابره می‌شد، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ورود آن در ساعت ۱۵:۵۰ امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داده است.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، طی روزهای اخیر زمان ورود نخستین محموله واکسن روسی کرونا از سوی سازمان هواپیمایی کشور روز پنجشنبه اعلام شده بود اما دیروز یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از سخنگوی این سازمان، اعلام کرد که زمان ورود این واکسن به تعویق افتاده است و احتمالا هفته آینده وارد کشور می‌شود.  
اما امروز سخنگوی این سازمان از ورود نخستین محموله واکسن روسی به کشور با هواپیمای شرکت ماهان در ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مأموران وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری حضور خواهند داشت و این بار را در شرایط استاندارد و تحت تدابیر امنیتی تحویل خواهند گرفت.
ذیبخش گفت: این محموله مستقیم از مسکو به فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران حمل خواهد شد و هواپیمای شرکت ماهان، شرایط کامل و استانداردهای لازم برای حمل این بار را داراست.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ابراز امیدواری کرد که چنانچه مشکلاتی نظیر مسایل گمرکی با دیگر موارد پیش‌بینی نشده به وجود نیاید، در زمان مقرر پرواز ماهان بر زمین فرودگاه خواهد نشست.
 

کد خبر 583080

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha