پوراندخت مهیمن که این روزها بازی در سریال «بیگانه‌ای با من است» را روی آنتن شبکه دو دارد، می گوید، «بیشتر نقش مادر را برای من انتخاب می کنند و البته در سریال «بیگانه ای با من است» که سه فصل دارد سن کهنسالی من است و سعی کردم آن نقش را با الگو گرفتن از مادربزرگم ایفا کنم.»

پوراندخت مهیمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، پوراندخت مهیمن که در ویژه‌برنامه «دست در دست» به مناسبت روز مادر و گرامیداشت مقام زن حاضر شده بود، بیان کرد: اغراق نمی کنم ولی در زمان حیات مادرم احساس می کردم هر روز، روز مادر است و وجود ایشان برای من مثل یک غنیمت بود تا حدی که پس از ۹ سال هنوز نتوانسته ام با دوری شان کنار بیایم.

بازیگر «معراجی ها» با اشاره به اینکه مادر شدن شخصیت انسان را تغییر می دهد، در مورد لذت مادری گفت: این اتفاق در زندگی یک زن باعث می‌شود که نگاهش به زندگی زیباتر شود و عمق یابد.

او که این روزها بازی در سریال «بیگانه‌ای با من است» را روی آنتن شبکه دو دارد، اظهار کرد: به نظرم نقشم در «بیگانه ای با من است» نشان می دهد که تاثیر مادر در خانواده ها چقدر پررنگ است.

بازیگر «بوی خوش زندگی» ادامه داد: بیشتر نقش مادر را برای من انتخاب می کنند و البته در سریال «بیگانه ای با من است» که سه فصل دارد سن کهنسالی من است و سعی کردم آن نقش را با الگو گرفتن از مادربزرگم ایفا کنم.

مهیمن با اشاره به تغییراتی که کرونا در سبک زندگی همه ایجاد کرده، عنوان کرد: فیلمنامه های خوبی به دست من می رسد که به خاطر ‌کرونا و حفظ سلامتی خانواده نمی توانم قبول کنم. ایرانی ها به صفت همدلی و پشتیبانی از هم در شرایط سخت معروفند. امیدوارم روزی برسد که صحبت از کرونا هم نکنیم.

مهیمن درباره علاقه‌مندی خود به کتاب خواندن به خاطره‌ای اشاره کرد و گفت: یکی از علاقمندی های من کتاب خواندن است. جایی برای گرفتن اثر انگشت رفتم اما اثر انگشت شصت و اشاره‌ام ثبت نمی شد، مشخص شد آنقدر ورق زده و کتاب خوانده‌ام که اثر انگشتانم کمرنگ شده است.

کد خبر 582970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha