دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

دنزل واشینگتن و رامی مالک به همراه جرد لتو در صدر باکس آفیس ابن هفته آمریکای شمالی قرار گرفتند. فیلم پلیسی جنایی چیزهای کوچک با اکران در ۲۱۷۱ سالن سینما حدود ۵ میلیون دلارفروش داشت.

چیزهای کوچک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، چیزهای کوچک با ۳ بازیگر اسکاری خود دنزل واشنگتن، جرد لتو و رامی مالک همزمان با اکران در ۲۱۷۱ سالن سینمایی در آمریکای شمالی به فروش نزدیک ۵ میلیون دلاری دست یافت، در سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» نیز عرضه شده است. «چیزهای کوچک» یکی از ۱۷ فیلم شرکت برادران وارنر است که در عین حال در سینماها و از اچ‌بی‌او مکس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. 

اچ‌بی‌او مکس (انگلیسی: HBO Max‎) سرویس آنلاین ویدئو هنگام درخواست متعلق به رسانه وانر است. رسانه وانر خود زیرمجموعه ای‌تی اند تی است. این سرویس به عنوان رقیبی برای نت‌فلیکس، دیزنی پلاس و اپل تی وی محسوب می‌شود. محتوای اچ‌بی‌او مکس شامل فیلم وسریال‌های اریجینال و همچنین محتوای مربوط به شبکه اچ‌بی‌او است. همچنین محتوای برادران وارنر، نیو لاین سینما، سی‌دابلیو، سی‌ان‌ان، تی‌بی‌اس، ادالت سویم و کارتون نت‌ورک در این وبگاه و اپ‌های آن در دسترس خواهد بود.

کد خبر 582555

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha