بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات سرخ‌ها از لیست پرسپولیس خط خورد.

رادوشویچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس چند هفته‌ای است با این باشگاه از لحاظ مالی به مشکل خورده است.  به نظر می‌رسد اختلافات دروازه‌بان کروات سرخ‌ها با باشگاه رفته رفته بیشتر شده  و گفته می‌شود احتمالا در پنجره زمستانی این باشگاه را ترک کند. رادو درحالیکه از چندی پیش به باشگاه برای دریافت مطالبات خود اولتیماتوم داده بود به دنبال این است تا از مسیر قانونی مطالبات خود را دریافت کند.

بوژیدار در تمرینات پرسپولیس پیش از بازی برابر ماشین‌سازی حاضر نشد و علت آن را مصدومیت خود عنوان کرده است.  به همین دلیل او در لیست بازی با ماشین سازی نیز قرار نگرفته است. باید دید بعد از بازی برابر ماشین سازی،ماجرای مصدومیت و یا قهر رادو به کجا خحواهد رسید و  کادرفنی و مدیران باشگاه چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت. در شرایطی فعلی با توجه به اینکه پرسپولیس تنها تا فردا برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر فرصت دارند تا مانع بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شوند، اولویت آنها مهاجم کروات سابق است 

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس این است که پس از استعلام چند روز پیش این باشگاه از سازمان لیگ، حامد لک سه کارته بوده و مشکلی برای بازی با ماشین‌سازی ندارد و می‌تواند امروز درون دروازه تیمش بایستد. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۵۵ امروز (شنبه) به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

کد خبر 582029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha