بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان برنده نداشت و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم از مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

نیمه اول بازی با پاس‌های اشتباه هر دو تیم همراه بود، ولی هرچه از زمان بازی گذشت روند بازی بهتر شد و تیم مسجد سلیمان، میزبان بازی در دقایقی بهتر از آبی‌پوشان ظاهر شد. در ادامه و در دقیقه ۳۲ بازی تیم نفت مسجد سلیمان صاحب یک ضربه کرنر شد،  نیما انتظاری توپ را ارسال کرد و در حالیکه سید حسین حسینی براحتی توپ را در اختیار گرفته بود به یکباره با اشتباهیی عجیب توپ از دستان او خارج شد و وارد دروازه استقلال شد تا اولین گل بازی برای نفت مسجد سلیمان ثبت شود. شاگردان محمود فکری در واپسین لحظات این نیمه می‌توانستند به گل تساوی برسند که ضربه مهدی قائدی در دقیقه ۳۶ به تیرک دروازه برخورد کرد.  

اما تیم استقلال که نیمه نخست را بازنده به رختکن رفته بود، نیمه دوم را بسیار هجومی آغاز کرد و در ضد حمله تیم نفت مسجد سلیمان دقیقه ۵۳ تا زدن گل دوم پیش رفت که شوت محمدمهدی محبی پس از اصابت به دستان حسین حسینی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. در ادامه محمود فکری در دقیقه ۶۸ بابک مرادی را بجای محمد نادری به بازی فرستاد و همین بازیکن پایه‌گذار گل اول استقلال شد. نفوذ بابک مرادی از جناح چپ زمین و سانتر زیبای او را وریا غفوری در محوطه ۶ قدم نفت مسجدسلیمان با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در ادامه باز هم شاگردان فکری فشار را روی دروازه بیشتر کردند و در دقیقه ۷۴ سانتر کوتاه مهدی قائدی و ضربه سر فرشید اسماعیلی توپ باز هم تیرک دروازه مسجد سلیمان برخورد کرد. در دقیقه ۸۰ بازی نفوذ سریع وریا غفوری از سمت راست محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان و پاس در عرض او با ضربه بغل پای بابک مرادی همراه شد که توپ او بعد از برخورد به پای مقتدایی و تیرک دروازه راهی به گل پیدا نکرد.

بازی با همین نتیجه دنبال شد و در پایان تیم‌ها به تقسیم امتیازها قناعت کردند. استقلال با این نتیجه ۲۳ امتیازی شد. 

کد خبر 581901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha