استقلال در شرایطی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که دو بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. تیم استقلال با شکست مقابل سایپا در بازی خانگی پا به این بازی می‌گذارد و انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز خواهد داشت.

حریف امروز تیم استقلال طی ۱۲ بازی گذشته به ۴ برد، ۴ تساوی و ۴ شکست دست یافته و با کسب ۱۶امتیاز در رده ششم جدول رده بندی جای دارد. تیم نفت که در مقابل استقلال فصل پیش در بازی دور برگشت یک بر صفر شکست خورد، در بازی دور رفت لیگ نوزدهم به تساوی یک بر یک دست یافته بود.

استقلال با توجه به شکست مقابل سایپا در صدر جدول باقی ماند اما دومین شکست فصل جاری آبی پوشان انتقادات به سمت کادرفنی را افزایش داد تا محمودفکری و کادرفنی این تیم برای کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه مقابل نفت انگیزه زیادی داشته باشند.

فکری البته برای این مسابقه دو تغییر اجباری نسبت به بازی مقابل سایپا خواهد داشت. محمد حسین مرادمند و شیخ دیاباته دو بازیکن این تیم هستند که به دلیل آسیب دیدگی در سفر به مسجد سلیمان تیم‌شان را همراهی نکرده‌اند و برای بازی امروز هم در دسترس نیستند تا کادرفنی بدون آنها برای ترکیب تصمیم گیری کند.

درون دروازه استقلال به احتمال زیاد همانند ۱۱ بازی اخیر محمدرشید مظاهری بازی می‌کند و سیدحسین حسینی نیمکت نشین خواهد بود. در خط دفاعی به جای محمدحسین مرادمند مصدوم پیش بینی می‌شود فکری به سیاوش یزدانی میدان بدهد و او در کنار محمد دانشگر زوج خط دفاعی باشند. در کناره‌ها محمد نادری و احمد موسوی در دسترس خواهند بود. موسوی به دلیل آسیب دیدگی دو بازی اخیر تیمش را از دست داده بود و از این مسابقه بدون مشکل می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

در خط میانی به نظر می‌رسد در کنار مسعود ریگی و مهدی مهدی پور که اغلب مسابقات حضور داشته‌اند، داریوش شجاعیان و ووریا غفوری به عنوان بازیکن طراح در اختیار باشند. حضور این چهار بازیکن در خط میانی منجر به فیکس بودن دو مهاجم می‌شود.

مصدومیت شیخ دیاباته موجب شده تا محمود فکری همانند چند بازی پیش از بازگشت این بازیکن به ترکیب اصلی مجددا با امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی به عنوان زوج خط حمله پا به مسابقه بگذارد. این دو بازیکن پیش از بازگشت دیاباته عملکرد موفقی در گلزنی نداشتند و باید دید با غیبت مجدد او می‌توانند مثمرثمر واقع شوند یا خیر.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، احمد موسوی، دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان،غفوری، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

کد خبر 581866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha