حشمت مهاجرانی که خود درگیر ویروس کرونا بوده است برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کرد.

حشمت مهاجرانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، در هفته‌های اخیر اعلام شد حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی کشورمان که موفق شد ایران را قهرمان آسیا کند و برای نخستین بار  با تیم ملی ایران جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده است. خبرها حاکی از آن است که مهاجرانی سلامتی خود را به دست آورده است.  

حشمت مهاجرانی در این خصوص  گفت: خدا را شکر حالم است. سپاس گذار محبت تمام کسانی که جویای احوال من بودند و برای من دعا کردند هستم. اکنون چون همسر من نیز به کرونا مبتلا شده به همراه او در خانه خود در قرنطینه هستیم تا به لطف خدا و دعای مردم سلامتی خود را کامل به دست بیاوریم.

مهاجرانی در خصوص فوت مهرداد میناوند اظهار کرد: خبر در گذشت مهرداد میناوند قلبم را به درد آورد و کمرم را شکست. این جوان رعنا و خوش زبان که در عرصه ملی با تیم ملی افتخارآفرینی کرد و حالا همه در سوگ این عزیز نشسته‌ایم.  از تمامی مردم ایران می‌خواهم برای سلامتی علی انصاریان نیز دعا کنند تا او سلامتی خود را به دست بیاورد. سخت است که میبینم فوتبالیست‌ها و جوانان ایران در بستر بیماری باشند. همچنین از تمامی هموطنان تقاضا دارم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

کد خبر 581775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha