برنامه‌های فرهنگسرای خانواده در آستانه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اعلام شد.

حضرت فاطمه زهرا

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: با همکاری کانون فرهنگی مذهبی برستیغ چکاد ویدئو کلیپ «جشن کوثر» به همین مناسبت شامل شعرخوانی، قرائت زیارت آل یاسین، پرسش و پاسخ، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و ... منتشر می شود. 

به همت کتابخانه فرهنگسرای خانواده برای علاقه مندان به شرکت در برنامه‌های ادبی ویدئوکلیپ «مادرانه» با مشارکت کانون کتاب و کتاب‌خوانی آستان قدس رضوی خراسان همراه با شعرخوانی آیینی هنرمند نوجوان محمدفاضل فروتنی و فتوکلیپ «ریحانه نبی» شامل تصاویری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و خانواده منتشر می‌شود. 

در ادامه فتوکلیپ «زن در آینه انقلاب» با معرفی زنان موفق در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و پادکست آشنایی شهروندان با زندگی، فضایل و سجایای اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه های این مرکز است .با توجه به نقش ایثار و از خودگذشتگی در خانواده و تأثیرپذیری و انعکاس آن در جامعه با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۹ و  گروه جهادی خیرین شفق با حضور بانوان فداکار و سرپرست خانواده برنامه «حنانه بهشتی» با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای مرتضی گرد روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌شود. استوری های مناسبتی میلاد حضرت فاطمه (س) از دیگر برنامه های این مرکز آست.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه‌های یادشده می توانند روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

کد خبر 581722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha