مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک فقره آدم‌ربایی و دستگیری زوج آدم‌ربا در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

آدم ربايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر فقدان همسرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تحقیق کارآگاهان مشخص شد، زن جوان حدود ساعت ۸ شب، بعد از بستن مغازه خود به منزل مراجعت نکرده که با توجه به دلایل و یافته‌های تحقیقاتی و پلیسی، فقدان این زن تبدیل به فرضیه آدم ربایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با فرض جدید و انجام تحقیقات میدانی و اقدامات خاص کارآگاهان پلیس که تا بامداد روز بعد ادامه داشت، سرنخ هایی از دست داشتن زوج میانسالی در این آدم ربایی به‌دست آمد و تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه پیدا کرد و سرانجام قبل از طلوع آفتاب، با شناسایی مخفیگاه آدم ربایان، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند و فرد ربوده شده نیز آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، زن میانسال از مشتریان فرد ربوده شده بوده، که نقشه ربایش وی به منظور سرقت طلا و جواهرات و اخذ وجه در قبال آزادی او را طراحی و با همسرش تصمیم می‌گیرند با برقراری رابطه‌ای صمیمی، نامبرده را به منزل خود آورده و با بی هوش کردن او نقشه خود را عملی کنند که قبل از انجام هر اقدامی با هوشمندی کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی با اشاره به اینکه وقوع جرائم خشن در استان کرمان بسیار کم است و همین میزان نیز در اسرع وقت کشف و مجرمان به سزای عمل خود می‌رسند، افزود: شهروندان به افراد ناشناس اعتماد نکنند و هشدارهای پلیسی را در زندگی روزمره خود به کار برند.

کد خبر 581614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha