شاخص کل بازار سهام امروز چهارشنبه ۸ بهمن را کاهشی شروع کرد و در ابتدا تا ۱۸ هزار واحد منفی شد اما پس از گذشت ساعتی ارتفاع کم کرد و در پایان با ۷ هزار و ۲۸۱ واحد افت بر پله یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۷ هزار و ۲۸۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۱۵۳ واحد کاهش به رقم ۴۲۴ هزار و ۷۱۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۲۳۰ هزار معامله به ارزش ۱۱۴ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، گروه مپنا، ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۷۹ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۲۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۹۴ هزار و ۹۴۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۲۲ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمرآریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، تولید نیروی برق دماوند و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سنگ آهن گهر زمین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 581602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha