پرسپولیس در حالی باید امروز طلب دستیار کالدرون را بپردازد که تنها تا روز شنبه فرصت پرداخت بدهی‌اش به بودیمیر را دارد.

بودیمیر

به گزارش همشهری آنلاین ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس که تنها نیم‌فصل در ترکیب این تیم به میدان رفت در نهایت با بی‌خیالی محض ایرج عرب و بدون تسویه قرارداد نیم‌فصل اولش ایران را ترک کرد تا برای دریافت مطالباتش راهی فیفا شود.

مهاجم کهنه‌کار کروات اگرچه بعد از جدایی از پرسپولیس به عضویت تیمی در لیگ کرواسی درآمد اما  نحوه قرارداد او با تیم کروات با رقمی بسیار نازل ثبت شد تا او با زیرکی بتواند در شکایتش از پرسپولیس به فیفا، قرارداد سال دومش با پرسپولیس را هم مطالبه کند. در صورتی که اصل طلب بودیمیر زمان جدایی از پرسپولیس ۶۰ هزار یورو(یک میلیارد و هفتصد میلیون) بود.

بعد از این ماجرا در نهایت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به همراه ۵ درصد سود تاخیر کرد تا مجموعا بدهی سرخ‌ها به این بازیکن به ۵۰۰ هزار یورو برسد. رقمی که ۴۴۰ هزار یورو بیشتر از اصل بدهی این باشگاه بابت نیم‌فصل حضور بودیمیر در پرسپولیس است.

پرسپولیس در حالی  امروز طلب دستیار کالدرون را پرداخت که تنها تا روز شنبه فرصت پرداخت بدهی‌اش به بودیمیر را دارد. ۵۰۰ هزار یورویی که رقمی معادل ۱۴ میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود.

مدیران پرسپولیس در شرایطی که به نیم‌فصل نزدیک می‌شویم و این تیم نیاز مبرمی به خرید بازیکن دارد حالا باید ظرف ۴۸ ساعت  این مبلغ را به حساب بودیمیر واریز کنند تا پنجره‌ای که یحیی و هواداران پرسپولیس امید زیادی به جذب بازیکن در آن دارند بسته نشود.

کد خبر 581574

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha