شاخص کل بازار سهام امروز چهارشنبه ۸ بهمن را نزولی آغاز کرد و در ابتدا تا ۱۸ هزار واحد منفی شد اما پس از گذشت ساعتی ارتفاع کم کرد و با ۱۴ هزار و ۱۹ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۲۰۱ هزار واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۱ شاخص کل با ۱۴ هزار و ۱۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۰۱ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۶۸۸ واحد کاهش به رقم ۴۲۴ هزار و ۱۸۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۷۶۷ هزار و ۶۷۵ معامله به ارزش ۷۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۵۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۴۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۸۵ هزار و ۱۹۹ معامله انجام داده‌اند که ۶۸ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال ارزش داشت.

صنعتی مینو، پلیمرآریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان،  پتروشیمی تندگویان، اعتباری ملل، تولید نیروی برق دماوند و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 581547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha