مجموع نظرات: ۲
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

رنگ‌های گرم و طبیعی رنگ‌هایی هستند که بیشتر از آن‌ها برای دیوارهای خانه‌ها استفاده می‌شود و رنگ‌های غالب به شمار می‌روند. با یک نگاه اجمالی با پنج رنگی که سال ۲۰۲۱ ترند هستند، آشنا شوید.

دکوراسیون - اتاق - خانه

به گزارش همشهری‌آنلاین، در سال جدید همه‌چیز بر پایه امید و راحتی و آرامش بنا شده است و این حس در رنگ‌هایی که زینت‌بخش خانه ما هستند هم منعکس می‌شود. رنگ‌ها علاوه بر این‌که خانه را زیبا می‌کنند به آن حس هم می‌دهند. در ادامه به نقل از glamour.de با پنج رنگی که در سال ۲۰۲۱ ترند هستند آشنا می‌شوید.

رنگ‌هایی که با طبیعت زمین هماهنگ هستند

این دسته‌ از رنگ‌ها با رنگ‌های خاکستری سرد رقابت می‌کنند و فضای اتاق نشیمن یا محل کار را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهند. رنگ‌های خنثی مانند خاکستری برای جاهایی مناسبند که می‌خواهیم هوشمندی و جذابیت را به افراد القا کنیم.

رنگ‌های به‌اصطلاح سنگی اما بژ، قهوه‌ای و خاکستری گرم می‌توانند با هر سبک مبلمان ترکیب شوند و فضا کاملا مدرن به نظر برسد.

خاکستری (Ultimate Gray) یکی از دو رنگ انتخابی شرکت پنتون برای سال ۲۰۲۱ نیز ثابت می‌کند که خاکستری خاکی جایگزین مناسبی برای سایر رنگ‌های سرد است.

 سـبز

ویژگی نزدیک بودن به طبیعت و پایداری نقش فزاینده‌ای در زندگی ما دارد. بنابراین واضح است که رنگ‌های طبیعی باید در خانه ما وجود داشته باشند. خواه سبز مریم گلی، سبز جنگلی یا سبز زیتونی مدرن باشد، همه آن‌ها یک فضای دوستانه و آرام و پر از سبک را منتقل می‌کنند.

آبی

آبی یک رنگ کلاسیک به شمار می‌رود و برای اتاق خواب رنگ محبوبی است، زیرا این رنگ کاملا حس آرامش را القا می‌کند. رنگ‌های طیف آبی در سایر اتاق‌ها - از آشپزخانه تا راهرو – نیز زیبایی و جلوه خاص خود را دارد.

 قرمز و قهوه‌ای

با توجه به این‌که رنگ‌های طبیعت زمین ترند سال ۲۰۲۱ شده، به کار بردن قرمز و قهوه‌ای شکلاتی نیز در حال افزایش است. این رنگ‌ها را می‌توان به‌راحتی با یک پالت رنگ خنثی ترکیب کرد و به مد دکوراسیونی عالی رسید.

زرد

زرد (Illuminating) دومین رنگ انتخابی شرکت پنتون در سال ۲۰۲۱ است؛ رنگ زرد گرم اکنون زینت‌بخش خانه‌هایمان است. برای رنگ‌آمیزی دیوار می‌توانید رنگ‌های زرد و ملایم‌تری را انتخاب کنید و شادی را به خانه‌تان بیاورید.

کد خبر 581375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha