شاخص کل بورس تهران امروز سه‌شنبه ۷ بهمن ابتدا بیش از ۴ هزار واحد رشد کرد اما بعد جهت بازار عوض و در پایان معاملات با ۲۰ هزار و ۹۴۹ واحد افت بر عقربه یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۰ هزار و ۹۴۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۵۶۴ واحد کاهش به رقم ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۲۲۹ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۰۴ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۹۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۱۰ هزار و ۶۶۱ معامله انجام داده‌اند که ۴۶ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمرآریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 581361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha