دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

واژگونی یک دستگاه تانکر حامل بنزین در بزرگراه آزادگان در شمال کلانشهر اصفهان و روبه‌روی پالایشگاه به مسدود شدن این مسیر منجر شد.

واژگونی تانکر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز دوشنبه ۶ بهمن گفت: صبح امروز بین ساعت ۹ تا ۱۰ یک دستگاه تانکر حامل حدود ۱۹ هزار لیتر بنزین بر اثر حادثه‌ای در بزرگراه آزادگان مقابل پالایشگاه واژگون شد. تیم های امدادی از جمله آتش نشانی و فوریت‌های پزشکی و همچنین عوامل شرکت نفت به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و بمنظور حفظ ایمنی مردم، محدودیت تردد ایجاد شد.

وی افزود: نیروهای امدادی در حال پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه هستند و تردد بصورت ویژه و کنترل شده انجام می شود. هنوز دلیل واژگونی تانکر بطور قطع، مشخص نشده است. روزانه یکهزار و ۲۰۰ تانکر حامل سوخت مربوط به شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی در استان اصفهان تردد می کنند. لازم است با همکاری آن مجموعه، آموزش‌های لازم به رانندگان این تانکرها داده شود و مسیر ایمن برای تردد این تانکرها مشخص شود.

بر اساس گزارش های رسیده این حادثه منجر به ترافیک سنگین در محور شمالی کلانشهر اصفهان و بزرگراه آزادگان شد. بزرگراه آزادگان در مسیر شمال اصفهان به سمت شاهین شهر است و واحدهایی مانند پالایشگاه و نیروگاه شهید منتظری در مسیر آن قرار دارد.

کد خبر 581102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha