تالار شیشه‌ای امروز یکشنبه ۵ بهمن را صعودی آغاز کرد و در کمتر از یک ساعت شاخص تا ۲۶ هزار واحد افزایش داشت اما در پایان معاملات با ۱۲ هزار و ۶۰۸ واحد رشد بر پله یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۲ هزار و ۶۰۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۸۱۶ واحد کاهش به رقم ۴۳۷ هزار و ۵۷۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۷۰۶ هزار معامله به ارزش ۱۵۶ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۴۹ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۲۹۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۶۸ هزار و ۳۱۵ معامله انجام داده‌اند که ۷۹ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 580939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha