بعد از صحبت‌های محمود فکری گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بازیکنانی که احتمالا از لیست استقلال کنار گذاشته خواهند شد مطرح شده است.

بازي پرسپوليس و استقلال 22 دي 99

به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری دیروز در نشست خبری پیش از بازی برابر سایپا  اعلام کرده که در نیم‌فصل چند بازیکن از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد. این در حالی است که استقلال ۴ بازی تا پایان نیم‌فصل هنوز دارد و مطرح کردن این موضوع احتمالا باعث ایجاد حاشیه‌هایی در این تیم خواهد شد.

با این همه از دیروز گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بازیکنانی که احتمالا از لیست استقلال کنار گذاشته خواهند شد مطرح شده است.  در سرلیست بازیکنانی که از این تیم جدا خواهند شد می‌توان به فرشید باقری اشاره کرد. بازیکنی که در این فصل در دو مقطع حاشیه ساز شده است و فکری به طور کامل او را از برنامه های تاکتیکی خود  کنار گذاشته است. باقری بی صبرانه در انتظار رسیدن به نیم‌فصل است تا به دوران نه چندان موفق خود در استقلال خاتمه دهد.

اما دومین بازیکنی که جدایی او  از استقلال قطعی به نظر می‌رسد سیاوش یزدانی مدافع  غالبا مصدوم آبی‌هاست. مدافعی که دار طول فصل به دلیل مصدومیت های پیاپی کمتر در اختیار کادر فنی است و  محمود فکری احتمالا با حضور مرادمند، غلامی و دانشگر او را در لیت خروج خود قرار خواهد داد. اگرچه داشتن سه مدافع برای ادامه لیگ کافی به نظر نمی‌رسد و  سرمربی استقلال برای تقویت این نقطه از  تیمش احتمالا در نیم‌فصلا برنامه‌ةایی خواهد داشت. چرا که با وجود نتیجه‌گیری آبی‌ها در این فثل اما یکی از نقاط ضعف آنها خط دفاع پراشتباه‌شان بوده است.

دوگزینه احتمالی دیگر برای جدایی از استقلال در نیم فصل وجود دارد؛ سیدحسین حسینی و فرشید اسماعیلی. در خصوص گلر نیمکت‌نشین استقلال این احتمال وجود دارد که او در نیم فصل خودش درخواست جدایی بدهد. دروازه‌بانی که سال گذشته ملی‌پوش بود حالا به نیمکت استقلال پیچ شده و هیچ بعید نیست با توجه به نزدیک شدن به مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی او درخواست جدایی از استقلال را بدهد و راهی تیمی شود که فرصت بازی به عنوان دروازهبان فیکس را داشته باشد.

گزینه دیگری که احتمال جدایی‌اش از استقلال وجود دارد  بازیکنی است که این فصل نقش کمرنگی در تفکرات تاکتیکی محمود فکری دارد. فرشید اسماعیلی هافبک آبی‌ها بعد از ماجرای انضباطی و مصدومیتی که این فصل برای او اتفاق افتاد، نیمکت‌نشین بازیکنانی مانند رضاوند؛ رضاییان و حتی ووریا غفوری شده است. بازیکنی که به دلیل اختلاف مالی‌ای که با باشگاه دارد بهانه دیگری هم برای جدایی از این تیم دارد.

باید تا نیم‌فصل منتظر ماند و دید فکری در نهایت کدام بازیکنان را از لیست استقلال کنار خواهد گذاشت و چه بازیکنانی در نهایت تصمیم به جدایی از این تیم خواهند گرفت.  

کد خبر 580663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha