رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی از فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که حضور تیم الهلال عربستان در این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

الهلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز گذشته سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم الهلال عربستان با تیم‌های الدحیل قطر، پرسپولیس ایران، شارجه امارات و السد قطر در سید یک قرار گرفت، اما نکته مهم در این بین محرومیت احتمالیتیم پرطرفدار عربستانی در این رقابت‌هاست.

اکنون منابع خبری به نقل از روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان اعلام کردند که فدراسیون فوتبال این کشور تلاش گسترده‌ای را برای جلوگیری از حذف تیم الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که قرار است از فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود، انجام داده است. طبق اعلام این روزنامه، «ابراهیم القاسم» دبیر کل فدراسیون عربستان که در کمیته مسابقات AFC حضور دارد، تماس‌های زیادی را با اعضای این کمیته طی دو ماه گذشته داشته و تلاش کرده است تا پرونده کنار گذاشتن الهلال از لیگ قهرمانان را ببندد.

الهلال در فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شد به بهانه کرونا، از ارائه لیست ۱۳ نفره بازیکنانش در دیدار با شباب الاهلی امارات خودداری کرد و AFC هم این تیم سعودی را از مسابقات کنار گذاشت. بر اساس آیین نامه انضباطی AFC، سرپیچی الهلال می‌توانست منجر به محرومیت دو ساله این باشگاه از حضور در مسابقات آسیایی شود ولی با اعلام الشرق الاوسط، رایزنی گسترده مقامات فدراسیون فوتبال عربستان با AFC تا الان الهلال را از این خطر بزرگ نجات داده است.

کد خبر 580640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha