همشهری آنلاین: مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله علی مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری 30 تیر از سوی هیات رییسه مجلس خبرگان در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ازتهران، در اطلاعیه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری آمده است: یک سال از درگذشت مجاهدی نسوه، عالمی فرزانه، استادی جامع، معلمی متخلق در فضایل و اخلاق اسلامی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله مشکینی می گذرد اما بواسطه آثار برجسته‌ای که در علم و عمل از خویشتن به یادگار گذاشته، یادش در جامعه بویژه نزد علما و طلاب علوم دینی زنده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: صداقت وی در گفتار، رفتار و نوشتار در تمام طول عمر، از ایشان شخصیتی جامع الاطراف ساخت که یکی از الگوهای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی است چرا که تحصیل، مبارزه، مسوولیت و تدریس وی آن هم به شکل طولانی و در عالی ترین سطوح نشان از شایستگی های والا می باشد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: بی تردید گرامیداشت یاد و خاطره آن استاد اخلاق، تکریم و ترویج تعالیم عالیه اسلام در جامعه است.

در اطلاعیه مجلس خبرگان تصریح شده است: ایشان تمام عمر خویش را صرف تحقیقات عمیق علمی در جهت شناساندن دین مبین و مکتب انسان ساز اهل بین نموده است.

بر اساس این اطلاعیه، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره این عالم ربانی مجلس بزرگداشتی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 تیر ماه در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می شود.

مجلس خبرگان رهبری از عموم مردم وفادار و متدین، علما، اساتید دانشگاه، طلاب، دانشجویان و همه اقشار و اصناف دعوت کرد تا با حضور خود در این مراسم باعث تسلای خاطر بازماندگان و امیدواری دیگری مسوولان جمهوری اسلامی شوند.

کد خبر 58060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز