بازار سهام امروز چهارشنبه یکم بهمن را با رشدآغاز کرد و شاخص کل با ۳۰ هزار و ۲۵ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۷ شاخص کل با ۳۰ هزار و ۲۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۸۱۴ واحد افزایش به رقم ۴۳۳ هزار و ۲۳۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۶۶ هزار و ۴۴۳ معامله به ارزش ۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان،  ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۷۰ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۹۰۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۲۰ هزار و ۹۱۱ معامله انجام داده‌اند که ۸۴ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 580221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha