مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مجوزهای اولیه تاسیس یک حزب استانی و شعبه یک حزب سراسری در این استان صادر شده ‌است.

خسرو دهقانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خسرو دهقانی اعلام کرد: در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی وزارت کشور درخواست تاسیس حزب "مجمع دانش‌آموختگان نواندیش استان بوشهر" مورد تایید قرار گرفت.

وی بیان کرد: درخواست هیات موسس این حزب در جلسه ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۹  کمیسیون ماده ۱۰ پس از بررسی مرام‌نامه، اساس‌نامه و سایر مدارک با تاسیس این حزب استانی موافقت شد و این حزب می‌تواند اقدام به عضوگیری کند.

دهقانی درباره صدور پروانه نهایی این حزب استانی گفت: هیات موسس حزب مجمع دانش‌آموختگان نواندیش استان بوشهر برای دریافت پروانه فعالیت نهایی باید در مدت ۶ ماه از تاریخ صدور مجوز تاسیس، برای برگزاری مجمع عمومی و تصویب مرام‌نامه و اساس‌نامه مطابق مفاد قانون و انتخاب شورای مرکزی و بازرسان اقدام و علاوه بر آن، اسناد تاسیس دفاتر رسمی را حداقل در یک‌سوم شهرستان‌های استان بوشهر ارائه کنند.

وی یادآور شد: همچنین مدارک این حزب باید برای تایید پروانه تاسیس به کمیسیون ارجاع داده شود و پس از طی این فرایندها پروانه تاسیس حزب از سوی کمیسیون ماده ۱۰ صادر می‌شود.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب همچنین مجوز شعبه استانی حزب سراسری "جامعه اسلامی مدیران ایران" در استان بوشهر مورد تایید قرار گرفته است.

کد خبر 580093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha