سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

بازار سهام امروز سه‌شنبه ۳۰ دی را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در ابتدای معاملات تا نزدیک ۲۴ هزار واحد افت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و در پایان معاملات با ۳۸۵ واحد مثبت بر عقربه یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۸۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۴۶۲ واحد کاهش به رقم ۴۳۰ هزار و ۴۲۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۴۴ هزار معامله به ارزش ۹۸ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشت. همچنین فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی،  معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۹۴ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۵۳۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۸۵ هزار و ۵۴۴ معامله انجام داده‌اند که ۵۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 580088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha