شبکه فیلم‌سازی و نمایش خانگی نتفلیکس در سال جاری میلادی به ساخت مجموعه‌های اقتباسی عاشقانه علاقه نشان داده است.

مجموعه بریجرتون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، ایندیپندنت نوشت؛ بعد از تولید موفق سریال بازی تاج و تخت بر اساس مجموعه داستان‌های ترانه یخ و آتش نوشته جرج ار. ار. مارتین شبکه فیلم‌سازی و نمایش خانگی نتفلیکس در سال جاری میلادی به ساخت مجموعه‌های اقتباسی دیگر علاقه نشان داده است که اولین آن از ماه دسامبر اکران شده است. بریجرتون مجموعه تلویزیونی جدید نتفلیکس از ماه دسامبر سال گذشته اولین فصل خود را شروع کرده است و حالا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
 
بریجرتون عنوان سریالی جدید از شبکه نتفلیکس است که از مجموعه داستان‌هایی به همین عنوان نوشته جولیا کوئین الهام گرفته شده است. رمان‌های این مجموعه بارها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز قرار گرفته است.   
 
جولیا کویین، نویسنده آمریکایی رمان‌های عاشقانه تاریخی است که آثارش به بیش از ۲۹ زبان ترجمه شده است. سریال بریجرتون ماجرای هشت خواهر را در خانواده‌ بریجرتون روایت می‌کند که هریک در جست‌وجوی عشق زندگی خود است. دفنی بریجرتون بزرگ‌ترین دختر خانواده‌ بانفوذ بریجرتون است که برای اولین بار وارد بازار رقابتی ازدواج در لندن دوران ریجنسی می‌شود. در حالی که دفنی توجه یکی از دوک‌های لندن را جلب می‌کند، لیدی ویسل‌دون شایعاتی رسوایی‌آمیز در مورد او نشر می‌دهد.
 
شبکه نتفلیکس گفته است که در ساخت سریال بریجرتون تنها از یک رمان کوئین استفاده نکرده و سعی کرده از دیگر داستان‌های عاشقانه این نویسنده پرفروش در آمریکا بهره بگیرد. کوئین نوشتن مجموعه بریجرتون را از سال ۲۰۰۰ میلادی با رمان «دوک و من» آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۳ با نوشتن رمان بریجرتون‌ها نهمین رمان این مجموعه را منتشر کرد.

کد خبر 580077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha