مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

در هنگام سفر به جزیره زیبای کیش که چهارمین مقصد گردشگری ایران است، یکی از مسائلی که ذهن گردشگران را به خود مشغول می‌کند پیدا کردن هتلی مناسب برای اقامت است. مسلماً همه ما دوست داریم در هتلی آرام و تمیز اقامت کنیم که امکانات خوبی دارد.

1i3s5e6qo4.jpg

یکی از هتل های خوب جزیره که در تور کیش می توانید در آن سکونت کنید هتل پارمیدا کیش است. در ادامه به معرفی این هتل و امکانات آن می پردازیم.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش ( Kish Parmida Hotel) از هتل های ۵ ستاره نوساز کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ و بعد از بازسازی توانست از هتلی ۴ ستاره یک رتبه ارتقا پیدا کرده و به ۵ ستاره تبدیل شود. هتل پارمیدا در ۴ طبقه و مجموع ۸۱ اتاق و سوئیت زیبا و تمیز در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل با امکانات و تجهیزات مدرن خود آماده پذیرایی از مهمانان در جزیره کیش می باشد. لابی هتل پارمیدای کیش با ظرفیت پذیرایی از ۷۵ نفر و کافی شاپ مجهز خود ، برای استقبال از مسافران در نظر گرفته شده است. موقعیت مکانی عالی هتل پارمیدا کیش سبب شده است تا این هتل به اکثر مراکز گردشگری و تفریحی جزیره مانند مرکز تجاری کیش، کارتینگ کیش، اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل قرار گرفته  است. در جزیره کیش می توانید به یکی از سه رستوران هتل پارمیدا رفته و از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که توسط آشپزهای حرفه ای و ماهر طبخ شده ، میل کنید. همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مهمانان هتل در این جزیره می باشد. اگر به دنبال محلی برای برگزاری جلسات کاری ، همایش ها و سمینار ها در جزیره کیش می گردید سالن های اجتماعات و همایش های هتل پارمیدا کیش می تواند مکان مناسبی برای برگزاری جلسات ، سمینارها و مهمانی های شما در کیش باشد. با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در هتل پارمیدای کیش، این هتل به یکی از پر تردد ترین هتل های جزیره کیش تبدیل شده است.

آدرس هتل پارمیدای کیش : جزیره کیش - بلوار رودکی

تلفن هتل پارمیدای کیش : ۴۴۴۶۷۶۸۰ – ۰۷۶

امکانات هتل پارمیدا کیش

امکانات کلی هتل پارمیدای کیش

در سفر به کیش و با اقامت در هتل پارمیدا کیش می توانید از امکانات کلی هتل که عبارتند از رستوران بین المللی ، پذیرش شبانه روزی ، تهویه مطبوع ، کافی شاپ تمام وقت ، اینترنت بی سیم ، خدمات تحویل بار و چمدان ، روم سرویس ، صبحانه بوفه ، ترانسفر فرودگاهی ، سیستم درب کارتی ، آسانسور ، صندوق امانات ، لابی ، واکس کفش ، پارکینگ ، سالن جلسات و همایش ، فضای سبز ، کافی نت ، اجاره اتومبیل و... برخوردار شوید.

امکانات اتاق ها

امکانات اتاق های هتل پارمیدا کیش عبارتند از :  تهویه مطبوع ، مینی بار ، حمام همراه با وان ، سرویس فرنگی ، اینترنت WIFI ، گاو صندوق ، مبلمان ، یخچال ، سشوار ، خدمات خانه داری ، تلفن ، تلویزیون ، سیستم اعلان حریق ، لوازم بهداشتی (حوله،مسواک و...) ، آباژور و...  .

امکانات ورزشی هتل پارمیدای کیش

هتل پارمیدا کیش دارای سالن ورزشی و بدنسازی مجهز ، استخر سرپوشیده ، سونا خشک و بخار ، ماساژ و SPA می باشد.

فاصله هتل پارمیدا کیش تا جاذبه های دیدنی کیش

در جزیره کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانید به آسانی به جاذبه های گردشگری جزیره دسترسی داشته باشید. در ادامه فاصله هتل با تعدادی از این جاذبه های گردشگری را بیان می کنیم .

فاصله تا شهر باستانی حریره کیش : ۹ کیلومتر

فاصله تا بازار مروارید کیش :۲ کیلومتر

فاصله تا کارتینگ کیش : ۸۰۰ متر

فاصله تا مرکز تجاری کیش : مجاورت هتل

فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش : ۵ کیلومتر

فاصله تا بازار پردیس ۱ : ۱ کیلومتر

فاصله تا بازار پردیس ۲ : ۱ کیلومتر

فاصله تا کشتی یونانی کیش : ۱۵ کیلومتر

مقررات و قوانین هتل پارمیدا کیش

  • ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ۱۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ می باشد و در صورت تاخیر شارژ اضافه تعلق می گیرد.
  • اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.
  • پذیرش بانوان محترم با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • ساعت کاری رستوران هتل پارمیدا کیش برای صبحانه ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰ صبح است.
کد خبر 579995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha